Wednesday, May 26, 2010

Ma armastan oma mõlemat tupsu ! :) Alguses läksin siis Talizmaniga. maita, oli nii ja naa, säärele reageeris paremini kui eelmised trennid, aga täisistakut tehes hakkas hingeldama . Mingiaeg oli Tiina tulnud maneezi uksele ja ta hakkas natuke juhendama,ühesõnaga andis trenni . Vead olid siis , et ma istun täisistaku ajal liiga pingeges, et ma ei lähe ta liikumisega kaasa ja seega hobune ei saa lõdvestada . Okei, sain ennast juba päris ilusti istuma ja hobune oli kohe kuidagi parem, JA EI HINGELDANUD ! ( seega mina oma istumisega väistaisn teda (I) :S ) Okei, viga oli ka see, et kui ma teen peatust, siis kõigepealt surun ühe tagumiku poole sadulasse ja siis teise, ( ei oska paremini seletada) ,aga seda muutsin,et mõlemad üheaegselt ja siis tulid nii ilusad peatused :) Galopis on see viga , et ma kuidagi õlgadega liigu nii nagu ei tohiks ( parakui ei oska seletada ) ja sääred peaksid olema natuke aktiivsemad, aga sain toimima ja taguots hakkas väga ilusti tööle ninh galopist tagasivõttes oli väga hea. ühesõnaga väga head nõuanded tulid Tiinalt :)

Ja peruniga, üritasin kõike seda jälgida, istusin lõdvalt, Ja väga hea oli, väga hästi toimis . Galopis ka, ei kiirustanud ja ta tuli lihtsalt niii hästi tagasi, et mul oli täna väga positiivsed trennid, : )

No comments: