Sunday, January 9, 2011

E / Aasta 2010 :)

Mõtlesin, et peaks ka oma eelmise aasta kokkuvõtte tegema. :)


JAANUAR- Olin veel kreglenis. Sõitsin Falsug
a, kõik oli hea. Käisin veel teatrit vaatamas " Hilinenud pulmaöö". Vanemaid postitusi sirvides, leian ainult häid sõnu Falus ja trenni kohta.

VEEBRUAR- Blogist lugedes, oli palju negatiivseid mõtteid ja küsimusi.. Falsu oli hüppamisel hea, ratsastuses kehv. Siis sai ta vaktsiini ja mingi hetk seisis 6päeva.

MÄRTS- Sõitsing 2 hobusega. Terminaatoriga ajutiselt, võistlemise jaoks. Siis olid meil tallis tallisisesed võistlused, olin kohtunik. Ning võistlused, 14 märts, 80cm avatud klass , II startija. :) Hobune oli väga tubli. Ja I koht tuli :)





Tegime veel vabahüppeid. Kahjuks ei ole mul enam videot, Falsu blogis on, aga sellest vähe kasu.


APRILL- Käisin koolisõidu võistlusi vaatamas, väga palju mõtteid oli jällegi. Ning 11.aprillil lõppes meie koostöö Falsuga, muidugi minu otsusel. Muide, tal oli siis sünnipäev kah. Edasi 13.aprillist olin Rauli tallis. Esimeseks hobuseks sain Peruni, kes oma iseloomu ja välimusega hakkas mulle kohutavalt meeldima, muidugi koostöö esimesetel kuudel oli keeruline+ hüpped sellel hobusel olid väga vinged.

Aprill 24 olid võistlused. Peruniga. Olime alles 11 päeva koostööd teinud. 80-90 cm, avatud klass,puhtus-kiirus. Normaalselt läks, natukene kiirustas. Ning tänu minule ajas ühe maha.. Okseril istusin liiga vara sisse ehk tõmbas tagumiste jalgadega okseri lati maha.Minu eksimus tõi meid 7-ndaks ajaga 42,62 . Poleks ise seda viga teinud, oleks II tulnud. Aga mis seal ikka ;)

MAI- Sellel kuul käis Perun vibra peal. Käisin klassiga rootsis
7-9 mai, uskumatul hea oli seal ikka ning 9.mail sai 3 aasta ratsutami
st. :) 11.mail ületasin enda hüpamise rekordi 120 okser. ;) Ning samal päeval sain omale teise hobuse: Talizmani.


JUUNI- 3.juunil käisin Peruniga krossil !!! Mina esimest korda, Perun oli
enne vist mõne korra käinud. 13. juunil olid meil 3 võistlused. Väga tegusad päevad olid nii koolisõidus kohtunike abina, parkuuris latipoisina ja krossil kohtunik. 17.juunil oli eksam ning uuus rekort minul. 15o okser/lattaed. Talizmaniga. Võimas hobune! 20.juunil Perun lonkas, seega oli ainult sammu trennid. Ning mõlemad said ka vaktsiini.


JUULI- Perun ikka lonkas. Talizman oli enam-vähem. Miskit suurt ei toimunudki sel kuul. A, Talizmanil käisid 26.juuli ostjad.

AUGUST- 3.augustist hakkasime normaal mahus trenni tegema Peruniga. Ta oli vägaväga hea. ! Ning Pärast ostjaid läks Talizmaniga trennid
allamäge. Jooksis ratsmetaga, säärt ei kuula
nud ning hüppamisel hakkas 115 okserit tõrkuma ! :/ 18. augustil oli mul 6 hobusega vaja mässata ;)
Augusti sõitsin veel esimest korda Delva ja Dubaiga.

SEPTEMBER- koooool, 10nes klass. 3 septembril olid kiire seoses võistlustega, olin esimest korda ülepika aja haige. 16.septembril sõitsin Nobliga, väga lahe ruun. Vahepeal oli siis 3 hobust. Ning 25.septembril läksid Talizman ja Holly Smoke ära. September 28 hüppasin Dubai ja Nobeliga, Dubaiga sellepärast,et Raul tahatis tupsununnuga sõita. lkl
OKTOOBER- 9.oktoobril oli sünnipäev. 21.oktoobril saime Railiga teada, et palju hobuseid läks ära, seal hulgas minu 2 hobust ja raili oma ka. ( Perun,Nobel,Jaro,Gringo,Tanger ja Imar.- need olid hobused kes läksid.) Ning hobune kellega ma pidin võistlema minema, läks ka ära. Seega saime teada, et mõlemad railiga võistleme Dubaiga. Ning sellel päeval sõitsin ka Füüreriga, noor mära. 23.oktoobril käisin Thermotiha sõitmas. Ning 24.oktoobril olid võistlused. Muidu läks hästi, aga ümberhüpetel tuli 1 maha, esimene kah veel :/ Raili,aga oli tubli ning tulid 4.kohale. Oktoobri kuus sõtsin veel Hildegardiga ka. Kah noor mära, aga väga rahuliku suhtumisega.


NOVEMBER- Meile tulid uued tegelased. 8 tükki vist oli .Ja juba paaripäevapärast viidi üks minema. Ma sain uutest Filigrandi ning mingil hetkel Frezi. Thermoti olin juba väga hästi lõdvestama saaanud ning liikuma. 7.novembril läkski Thermot ära. 9.novembril sõitsin esimest korda Karoteniga.Väga vinge tüüp oli, hüppasime kaah. :) Ning siis 26.novembril tulid uued hobused. 7 tükki. mõned märad ja mõned ruunad. 29.novembril läksid mu väikesed minema, ehk siis Filigrant ja Frezs. Hakkasin sõitma uutega, Licensija ja Lotosas. Mõlemad olid heade käikudega ning Lotosasil oli väga hea hüpe (y)

DETSEMBER- 8.detsembrist lasime Lotosasil ja Licensij
al puhata, või noh lihtsalt ollla. Hakkasin uutega sõitma Vesa ja Chemekaga. Siis vahepeal möllas MOONIKA õues. Siis läksid jälle hobused minema.
Lotosas.Licensija,Elastikas ja Tak. Ning Vesa ja Chemeka arenesid hästi. Väiksele Floretale panime ka sadula selga, ta oli ok ! Hüppamine ja kõik arenes märadega. Siis sain Linaletto ja Chemeka läks Tiinale, sest Krahvt(?!) läks minema. Ning kui vaheaaeg hakkas hakkasin kolme hobusega sõitma: Floreta,Vesa ja Linaletto.



F.

C.

No comments: