Saturday, September 17, 2011

Heihei.

Vahepeal on nii mõnigi asi muutunud. Näiteks, läksid Chemeka ja Ronda minema ning täna läks Hops ka minema. Kõik põrutasid soome. Chemekast on kõige rohkem kahju, et läksi ning kõige rohkem tunnen ka puudust temast...

Hüppasime eile. Ma hüppasin Aidaga ja Dubaiga. Aida oli üli tubli. :) Mõned tõrked tegi ka, kuna ta kartis meeletult planku "kauba ekspress", aga sellest hoolimata ta hüppas hästi, ta liikus okeil ning ta ei hakanud vastu. Päris palju tegime hüppeid ka. Lõpuks kui olime igast asju hüpanud ridades ja üksinda takistusi, pani Raul viimaseks hüppeks okseri.. mm ,see oli kuskil 110 ja mu tubli poni tuli sellega hästi toime, okei, ta tõmbas selle küll maha tagaotsaga, aga ta ei kahelnudki, et ta ei lähe seda hüppama, samm klappis ja kõik oli super, võibolla oli ta sut-sut väsinud ka, kuna me tegime ikka päris palju hüppeid. Kui nüüd mõelda, milline ta oli kui alguses tuli, siis on ta suuuuuure hüppe oma arenguga teinud, i like! :) Dubai oli harjumatu, elas mu käeotsas pm. Aga hüppamine läks hästi. Sammud klappisid seekord ning kõik sujus hästi. Temaga oli ka viimane okser 110 peal, seega oli ta tubli .

Täna näitasin Aidat, nendele, kes Hopsi ära viisid, nad olid huvitatud poni nägemises ka. Kuna meile maneezi toodi liiva ja see oli seal silutud jne, siis poni passis alguses suht kõike, aga ta oli üsna mõistlik ning harjus sellega kiirelt. Traavis toimis mega hästi ja galopp oli ka (y) . Hüppama pidin ka. Väga hästi hüpaps jälle. Liikus ÜLI HÄSTI, Raulile väga meeldis, kuidas ta täna liikus. No ja lõpuks oli lattaed 105 peal ja ta paugutas ilusti :) Ma olen väga rahul poniga. Homme teen talle ehk kergemalt, sammu ja traavi.
Käisin Dubaiga ka veel, panin koolisõidusadula mmm... niiiiiii mõnus on ikka. No ja alguses ta ka natuke elas mul käeotsas, aga ma tegin hästi aktiivset traavi ja painutasin teda ja üleminekuid ning ta muutus üsna hääks. Galopis hoidsin ka teda aktviisena, eriti et tagaots töötaks. Tegin igast tagasipöördeid jne, väga kenasti tegi. Kokku-lahku sõitsin ka ja hästi reageeris. Hästi mõnus oli tegelikult trenn ise ja ma jäin väga rahule ;) Seega mõnus-mõnus päev oli täna.

No comments: