Wednesday, August 17, 2011

At last.

Ma otsustasin blogi taas tolmust puhastada ning midagi kirjutada.

Palju on juhtunud, asjad on muutunud.. inime
sed on kallimaks saanud ning palju olen aru saanud, kui palju siin elus on veel avastamat inimes(t)est. Jaah, mõnele pole antud head poolt. Aga mis ma sellest ikka räägin. Asjad on nagu nad on ehk näis kuidas sellega edasi läheb.

Igaljuhul mu kamp on võrratu ja nad ise teavad, kes nad on ;);)

Hobuseid on mul 3. Mu võrratu Chemeka, kes vahepeal siiski tropitseb, aga ta teeb selle kõik tasa oma nunnu olemisega. Nii hingelähedan tups mul.


Siis on mul mu metsik väike püss poni- Ronda. Ta on kihvt poni ning hea võimega. Millalgi võin panna videot . Ta ei passi midagi ning paugutab kuskile 105 välja koos minuga, aga eks ma oma jagu kaalun ka, seega kindlasti hüppaks rohkemgi veel.


Ning kolmas on uustulnuk- Aida. Ta on vähese ratsastusega ja üsna keeruline hobune. Kui miskit passima jääb siis on niiiiiii savi, et ma seljas olen. Tassib mind ja ei tee suurt midagi, kuid ma usun, et me areneme hästi ning siis võib meist asja saada ;)


Ning VÄGA asjakohased sõnad :


We can't back down

Don't close your eyes
We're all in this together
Wherever we draw the line
We're not gonna straddle across it
Or lose it

We can't back down
There's too much at stake
This is serious
Don't walk away
We can't pretend it's not happening
In our backyard
Our own home plate

Tsautsau :)

No comments: