Sunday, January 22, 2012

Heiheii.

BBlogi on jälle tolmukihi all, aga no, pole mingit kirjutamise tuhinat. Mõtlesin, et võtan kokku ennast ja kirjutan täna, muidu kunagi tulevikus on lünk minu tegemistest jne.

Läinud on nii ja naa mõlemaga. Ükskord käisime Lotossiga sumpamas metsas, enne seda istus käepeal jne. Nüüd on asi palju parem, talle oli kasuks maastikul käik. Ja nüüd on trennid ka iseenesest palju paremad. Minu arust jookseb paremini galoppi ja traav on juba peaaegu väga hea. Mare trennidest ma polegi vist kirjutanud siin. Esimene kord kui käisin, siis poisil oli paha olla. Pissis mingi 5x trenni jooksul ja siis midagi nõuda ei saanud. Teisel korral, aga meeldis rohkem, hobune oli ka heaa ! Ja Reneku trennid on head. Oleme palju järjest võimelnud, mis ongi hea. Üks trenn oli lausa suurepärane, kus hobune tegi koguaeg häid hüppeid ja ise istusin ka hästiii.

Amubr on nii ja naa trenni saanud ja trennis olnud. Hüppab iga hästi kui võhma jätkub, kui ära väsib, siis on ikka tükk tegemist, et veel paari head hüpet saada. Ratsastuse kohapealt on veel nii palju vaja töödelda. Aga teeb mul jalavahetust ja parema sääreest astub natuke ära ka, mitte õigest, aga ma loodan, et asi liigub sinna-poole. Nüüd hakkan teda enda trennides võtma tundi kah. Muideks, ongi mu trennid nüüd neljapäeval kell 18.00 ja pühapäeval 12.00 ;). Muidu täna käisime põllul sõitmas, suht koom oli. Tegime võidu ka ja Ambur lasi nagu püssikuul. Termule tegime ära, aga Prexuni veel ei jõudnud :D

Aga vist rohkem polegi.
Tsauu

No comments: