Tuesday, February 7, 2012

MMM

Nii hea,niii niiii niiiiiiiiiii hea!!!!:)

Lotoss oli täna super, lihtsalt jooksis nii hästi, minu arvates vähemalt. Eest oli heaa, ülemineku ajal ei tulnud üle ratmse! Paindevahetused vägahästii !!! Galopp hääää, ei istun paremal käel. Jalavahetusi alguses tuli ikka üleratsme, lõpus enam mitte. Lõdvestatud traav ülihea !! THE BEST!! :) ma olen nii rahul praegult ja muidu üli ekstaasis sellest trennist, et endalgi naljakas :D

Amburiga hüppasime natuke. Ei teaa, vajus koguaeg õlaga välja vasakuspöördes, koguaeg lihtsalt. that´s bad. Nüüd ma natuke uurin ja puurin ja mõtlen, mida temaga tegema hakata. Ühte tean, pean hakkama maast tööd tegema hakkama natukene. Jaa.. kui kellelgi on häid soovitusi siis jagage neid ka minuga ;) olen väga vastuvõtlik praegult ;)