Monday, January 27, 2014

Külm on !

Hei

Pole ammu kirjutanud. Väga midagi teinud ka pole, SEST paraku on nii külm ja üldse ei tahakski oma nina välja pista taost. Aga nii palju kui ma seda pistnud olen, siis midagi ma ikkagi Videvikuga peale olen hakanud ka. :)

Käisime Sikuga põlluotsas natukene lund nautimas. Isegi sain video, tänu Sikule, kes oma metsiku hobuse seljas mind filmis :)

Mis siis veel teinud olen? käisime vist niisama jalutamas ja pärast lasime nad maneezi ka. Koos on ikka alati toredam ja eks nad natukene gaplutasid ka. 

Oeh, kohe ei tule pähegi, mis ma veel teinud olen.  Siis ei jää muud üle, kui kirjtuada tänasest. 
Tegin oma boksi ära ja siis läksin niisama maneezi. Poni passis ja jäi kuulama kõrval talli hobuste hüüdeid. Seal me, siis seisime, kahekesi nagu kivikujud. Mõtlesin kaua, kas minna sõitma või proovida ohjamist või lihtsalt maneezis natukene olla. Kuna alguses kui sinna läksime tundus jumala soe, selline et võiks ju natukene ratsutada. Aga kui me seal seisime, mis polnud muidugi tark mõte, siis hakkas natukene jahe küll. Ja no kui ma üritasin temaga joosta, millest tema muidugi vedu ei võtnud, siis hakkas päris halb endal juba seda külma õhku sisse hingata. Seega otsustasin niisama natukene temaga seal olla. 



Siis ta natukene ikka nagu oli pulli täis ja tahtis joosta. Kappas natukene ja kui ma hüüdsin "ponii" ja sirutasin käe välja, siis jäi kohe seisma ja tuli minu juurde :) 
Proovisin seda ka filmida, aga nii kui telefoni välja võtsin ei toiminud enam nii :( 



Siis viisin ta boksi. Pärast õue. Rääkisin Sillega ja võisin ta suurde karja visata. Muidi on ta paksukeste aias. Siis ta läks kohe kõiki nokkima. Ma arvan, et kõik hobused käis ikka läbi. Alustas Albatrossis, kes natuke nagu mängis, aga väga vedu ei võtnud. Siis ta tuias seal, kuniks leidis Raveni, kellega talle vist kõige rohkem meeldis mängida. Hugoga mängis ka, aga talle vist väga ei meeldinud, siis läks tagasi Raveni juurde ning Hugo ei jätnud jonni ja läks ka nendega möllama. Nii nad siis jooksid seal natuke ja küünaldasid ja nautisid ilma, sest tegelikult oli mõnus päikseline ilm. 

Tundus, et ponile väga meeldis ja nagu oleks mulle tänulik, nii kui ma aia äärde läksin tuli kohe minu juurde. 



Mul polnud talle paraku midagi anda, kuid kõrval aias oli silo. Võtsin seal ühe lapiku tüki ja andsin talle ja siis huvitusid juba teised karjamaal sellest, eelkõike Siku mära.  Ja mis on ka tore on see, et Videvik on mära täitsa oma sõbrannaks võtnud. :P varem ikka tegid nalja, aga nüüd nagu hoiavad kokku. Kui viisin viku sinna aeda, siis mära tuli talle kohe vastu jne. Ja muidu olid Lexus ja Videvik sõbrad, siis nüüd ajas Videvik Lexuse kohe minema. Igaljuhul, siin on video tõestus, kuidas Siku mära on boss :P  Ning mära oli tige Sandy peale, kes arvas vist, et hea mänguasi oleks see tuust :)


vist nüüd saigi kõik. Mul on ikka hea meel, kui hobusel on hea ning ta näitab seda välja :)  Võibolla ma mõtlen üle ja loodan üle, aga tundub, et Videvik tõesti usaldab mind ja meil on mingisugune klapp :)

Aga, nüüd sai vist palju küll kirjutamist ning pildi ja videomaterjali. 

Tsao!

No comments: