Tuesday, April 20, 2010

good.

Ma olen lihtsal nii laisk. Aga ma sunnin kirjutama pikalt ja laialt, kuid kui palju oleks siis lugejaid ? :D

Okei, igaljuhul jõudsin talli . Vahetasin riided ja läksime vaatasime Railiga, mis maneezis toimub. Ühed hüppasid ja Raul ajas meid ka hobuseid tooma :) HÜppasime . Soojedus lühike, kuid hea .Traavis mõnsa ja galopis ei kiirustanud . Soojendus hüpped ka head :) siis tulime lattaed 4 fuleed okser , mõlema all oli valge aed . Lattaiast saime üle, ja teisest mööda :( uuuuesti ja parem. Vahepeal tulime sama asja 3 fuleega ja siis 3 viimast korda tulime ilusti :) siis väga vastik pööre vasakust jalast nurgastvälja ja kohe süsteem, see oli hea . tubli tubli hobune .:)

Siis küsis Raul, kas meil aega veel tülla ühtetega, mina tulin,aga Railil oli kiire. Tulin Kon-tikiga . Okei, viisin Peruni ära, helistasin sikule ,ta ütles mulle mis varustus käib ja sammusin maneezi poole . Selga ja sammu käima. traav oli natuke , hmm, kuidas ma ütlen nagu kandiline ?! ei teagi, kuid harjumatu , eest oli ka jäik nats . Galopp oli ka harjumatu . Hüpped olid sellegipooles head .:) Temaga tulime samu asju, mida tulin Peruniga, aga ta jooksis ka ühekorra mööda ;( sama kohapeal, JÄRELDUS asi oli minus . Aga tulime uuesti ja heahea oli. Ta oli ka selline lennuk, ei oleks suutnud uskudagi et ta nii hästi võib hüpata. mõlemad olid tublid .

Viisin tema ka ära, natuke rääkisin Rita ja siis rääkisin Rauliga klubisse asutmise teemal, peale teiste hüppeternni mis lõppes peale 8 läks Marit ja printis välja ja siis saingi selle taotluse ära teha, vot , igati sisukas päev, aga seda mul just vaja ongi, niiet võib öelda korda läinud päev oli täna .

No comments: