Thursday, April 15, 2010

Sissejuhatus võinii.

Alates 13. Aprillist 2010 olen ma Rauli tallis . Esimesel päeval sain Peruni. Ootasin sikut ja siis hakkasime puhastama, kuidagi vaba tunne oli ilma kiivrita . Okei, räägin natuke Perunist, ta on natuke selline ülbe kuju boksis. Vahepeal ei taha,et teda puhastaksin kaelapealt, siis sipleb . Tagumiku juurde minek ei meeldi vapsee talle, okei , nüüd kui olen 3 päev temaga sõitnud ja puhastanud, siis käin koguaeg tagumiku juures, patsutan ja silitan ja kiidan. Aga väga nunnu hobune on, selline väike maiasmokk , kui midagi head on , siis ta teeb kõike,et seda endale saada. Tegelikult, ma arvan,et ta on väga mõnsa, aga eks seda näitab aeg, sest me oleme siiski 3 trenni koos sõitnud .

Esimene päev kui sõitsime, siis ma natuke pelgasin midagi nõuda ja tiksusin voldil, tegin üleminekuid, eest oli natuke jäik, kuid mida rohkem traavisin seda paremaks asi läks. Raul oli ka platsil , ta kutsus mind enda juurde ja ütles, et ma ka risti hüpaksin ( muide, teisipäev ja neljapäev on hüppetrennid) . Ma polnud veel galoppi teinud, aga siis läksingi. Ossavana, kus see on alles püss loom , selline isu on hüpata kiskus jubedalt peale. Alguses nagu ei suutnudki ise regullida teda . Siis tulime lattaed ka, no siis oli juba super luks, ei tõmmanud ära ja peale hüpet sai ka enam-vähem normaalselt jooksma. Jalutasin maha ja siis talli ning jalgu pesema. Ta ikka nii tundlik selle tagumise otsaga , lasin vett , siis kohe ehmatas ja hakkas tatsuma. Aga andsin porgandit ja viisn boksi .

Teisel päeval ehk siis kolmapäeval, sõitsin ka temaga . Sel päeval oli kuidagi parem puhastada, ei tea kas ta siis usaldas natuke rohkem või milles asi . Panin valmis ja õue minek. Eest oli jällegi jäik . Sõitsin päris pikal traavi ennem kui hakkasin galoppi tegema . Raul oli ka platsil ja juhendas kui vaja oli . Aga sain lõpetada väga positiivselt, hobune oli eest hea pehme .

Selle tulemusena ,et sain ta kolmapäeval pehmeks, oli täna(neljapäeval) palju parem, oli kohe eest hea ja üleminekuid traavilt sammule oli väga hea teha, ime kergelt tuli tagasi. Enamus aja sõitsin jällegi voldil, sest üks kamp hüppas. Peale seda,kui nad olid hüpanud hakkasime meie Sikuga hüppama. soojendus hüpped vajusime vasakule enamus ajast , kuid paar korda tulime ka ilusti ning siis aitas seda. Siis tulin okseri nurka, ei tea kui kõrge, aga hullult tõmbas peale, ma hoidsin , kuid mingi 2 fuleed ennem andsin järgi ja ta tõmbas mööda ja nii veel ühekorra, siis pani raul allapoole, tulime uuest, ja selline õhulend .Ta oleks nagu lennuk, ma tundsin seda hetke kui ta pm õhus seisis. Pärast tulin veel süsteemi . esimene kord vajus jälle vasakule, siis tulin uuesti , hästi ning veel uuesti , peale lattaed komistas, kuid suuutis jalule jääda ja tegi okserile jälle õhulennu. Ma olin vägarahul . Peale trenni jalutasime sikuga maha ja rääkisime platsil Rauliga juttu ja siis tegime veel maneeži tiiru ja läksime talli ning pesime jalad puhtaks . Väga positiivne on see,et täna tagujalgu pestes ta ei rahmeldanud, ma sain katsuda jalgu nii alt kui ka ülevalt ja patsutasin , VÄGA hea .Puhastasin kaitsmed ja valtrapi ning andsin Perunile õuna . Terve nv sõidan Peruniga :) Homme võtan tõsisemalt käsile selle, et ta taga jalgu annaks ;)
Aga praegult olen väga positiivselt lainestadud, heahea hobune.

No comments: