Tuesday, April 10, 2012

Hei-hopsti!

Ma pole ammu kirjutanud. Vahepeal toimis hobune juba väga hästi, mina olin väga rahul ja kõik sujus. Hüppe trennid olid head ja ratsastus oli hea ;) Aga siis käisin Rootsis, seisis 3 päeva. Tulin tagasi ja oli nii ja naa.. Ja hüppamine läks halvemini, kuna ta oli väga energiline. Kuigi teised ütlesid, et ei saanud üldse aru, et oleks mind tassinud ja nende arust hüppas hästi. See selleks, eelmine kolmapäev oli siis mu viimane trenn sellele nädalal. Siis oli üritus neljapäeval ja edasi põrutasin LÕUNA-EESTISSE. Oeh, kuidas mulle ikka meeldib seal.. niiii rahustav ja mõnus. Minu paradiis!

Igal juhul, tulin siis tagasi ja eile käisin sõitmas. Oli nii ja naa, kordetasin ette teda, aga ikkagi harjumatu oli sõita ja ta polnud ka kõige parem. Kardan nats tänast Mare trenni, sest võib metsik ikka olla :/ Ja siis on kõik pahasti, aga elame näeme.

Ambur käis siin vahepeal sommidega sõitmas ja selle üle hea meel, tal pole vaja nii palju puhata. Lõhkus eile valtrapi ära, kuna ma läksin temast korra eemale, siis otsustas boksi minna, kuigi boksiuks oli pmst kinni, aga ikkagi pressis sinna ja jäi valtrapiga kinni, alguses oli paanikas ja tõmbas, siis see läks katki ja sadul liigus ka selja peale.. õnneks ta rahunes maha ja ei sipelnud enam, siis sain ta lahti päästa.. Trenn oli temaga enam-vähem. Traavis oli okei, galopi oli hull. Nii kui sirgeks sai pani alt minema lihtsalt..

Üritan nüüd rohkem blogida,
Tsauki

No comments: