Sunday, April 15, 2012

piltide blogi ;)



Heihei,

Käisime laupäev võistlemas. Parkuuriks oli 105cm. Suht paha parkuur oli minu jaoks. 1 veekraav ja 3 planku ja ma natuke pelgasin neid, kuna ma ei teadnud, kas ta läheb või mitte. Soojendus oli päris hea, hüpped olid ka normaalsed :) Siis oli minu kord.. Närv oli juba seest läinud ;) ja samme nägin ka, ei läinudki väga hullu panema ;) Sest põhiparkuur oli puhas ja siis ümberhüpped. Ümber hüpetel tuli kahjuks viimane maha, AGA me ei tõrkunud ja üldsegi põhiparkuur oli PUHAS !! Ma olin niiiiiiiiiiiii õnnnnelik ;) poiss oli ülitubli ja ehk sain natuke oma 100cm + kõrgemad hirmust üle. Hope so. 1 korra olen ju võistelnud temaga 100cm, aga see oli nii alguses ja ma usun et nüüd on asjad paremuse poole küll liikunud. Aga parkuurist veel rääkides, siis ta oli ikka väga krampis.. aga ma usun, et see on parandatav.


Täna hüppasime natukene hobustega. Amburiga õues ja ta oli NIIII HEA !!! :)
teisipäevane hüppetrenn õues
Siis Hugoga maneežis ta oli kihvt ja Gamesiga ka, ta oli ka kihvt iseenesest natuke rohkem pidi teda tagasi hoidma, et ta teeks hüppemoodi asju.

Täna hobused möllasid õues ;)
mu kõige ilusam!















No comments: