Friday, December 6, 2013

06.12

Hei

Blogimine on ikka laisaks jäänud. Tallis olles mõtlen küll suure tuhinaga, et blogin, kuid kui koju jõuan, siis enam seda tuhinat pole, pigem on laiskus . :)

Igaljuhul vahepeal olen ikka ratsutanud natukene ja hüpanud. Viimati läks vist isegi 100 cm, kuid ma ise olin kuidagi liimist lahti või oli asi selles, et Termu sadulaga sõitsin.. Kuidagi väga viskas sadulast välja.

Täna jõudsin talli, siis ponile järgi- ta tuli isegi vastu mulle.  Läksin jalutama temaga ja ta oli täitsa okei, ei passinud midagi ja kordagi polnud mõtet, et jääb seisma ja hakkab tagasi koju tirima. :)





Mõnus oli jalutada, sest ilm oli mõnus ning teerada oli puutumatu ehk siis meie olime esimesed, kes seda teed lumega käisid- mõnusss.

Kui olin jalutanud ära, siis tegin trenni ka otsa veel. Nüüd sõitsin kolmanda sadulaga , kuna see sadul, mis ponil peaks olema on sillel ja prexil ning Termu sadul on ikka Termul, siis võistluste jaoks võtsin ma selle kolmanda sadula. Sellega oli mugav sõita.  Poni ei olnud väga hea, sest passis ja jooksis nagu õmblusmasin. Panin lattaia ka endale maneeži, et selle sadulaga proovida hüpata, et ma homme nagu mingi kasakas ei oleks. Ja täitsa ok oli.  Tulin seda mõlemat pidi ja siis tõin alla punase mati. Esimesel korral ta passis ja pidurdas, kui natuke aitasin häälega ja üle ta läkski. Tubliii.

Siis tegin ta korda. Õlitasin kabjad ja lõikasin ja kitkusin lakka+ veel lõuaalt suuremad karvad lõikasin ära ja täna ööseks jäi tekiga boksi, et ta karv natuke siledamaks läheks. ;)

Homme siis võistlema, eks näis kuidas poni võõras kohas ennast üleval peab. Hea on see, et soojendus on võistlusväljakul, siis ta ehk harjub seal olemisega. Seega loodan parimat ehk siis me võiksime parkuuri lõpetada :)

Pildi autor on Egle !

No comments: