Thursday, November 28, 2013

Nunza poni.

Hei.

Poni on vinge :) Hüppasin täna kolle ning poni oli väga tubli. Soojenduse ajal passis, aga midagi erilist ei teinud. Hüppamisel oli ka nii hea, kuulas mind nagu täiega hästi. Viimati Kaie trennis(millest ma vist ei kirjutanudki, ta nagu koguaeg kiskus hirmsasti peale ja siis ma kippusin hoidma jääma..Kuigi trenn Kaiega oli mõnus ikkagi. :) ) Aga täna ootas minu märguandeid, mis mulle väga meeldis . :) Ja ta on üldse kuidagi mõistvam, varem ta oli nagu totulotu poninäss, aga nüüd kuidagi igakord ma avastan temas midagi uut ja toredat, niiet ta täitsa meeldib mulle. :) mäletan, et Sikuga alati rääkisime, et kui mulle hobune väga meeldima hakkas siis ta läks kohe ära- loodan, et temaga sellist asja veel niipea ei ole.  Aga tänasest trennist veel nii palju, et kollideks olid kaks nitsat, ühe all olid 2 kasti sinine ja valge?! ja teise all oli leekides plank, siis ühe lattaia all oli üks punane ja teiselt poolt kollane plank kahe muhuga. Veel oli mul seal okser ja lattaed.  Lõpuks tegin ühe parkuuri nii, et okser ja lattaiad olid juba 90 cm ja nitsad 85 cm. Poni oli väga tubli.

Trenni lõpus võtsin varustuse ära ja lasin tal tuiata maneežis sellele ajal kui ma takistusi ära viisin, siis ta tükk aega käis mul järgi. Lõpuks enam ei käinud, vaid hoopis otsis endale kohta, kus püherdada. Ja seda ta tegigi. Püherdas mõlemalt poolt, nii et ise oli must ja tekk oli must. Ja veel ta on nunsa, sest ta seisab keset maneeži ja kui ma ütlen talle, poniiiiii, siis ta paneb kõrvad püsti ja sammub minu juurde :)



 musttt 




No comments: