Thursday, September 16, 2010

Kirjutan kiirelt ja lühidalt, et kiiresti kiiresti magama minna. Tean,et olen laisk olnud ja siia pole üldse kirjutanud, aga lihtsalt pole aega ja eks viitsimust ka mitte . Peruniga on trennid normaalsed, hakkab juba keskmist traavi normaalsemalt jooksma, ainuke viga on see, et ta on eest kange. Kuid muidu on täitsa hea, täiskoorumusega trenni veel ei tee. Ainult traavitame, kuid sellest piisab, ta läheb märjaks või siis vahtu. Talizmaniga oli pärast ülenädalast puhkust täiesti hullumaja. Hobune oli nii käest läinud. HALB, KÕVA ja üldse ei tahtnud koostööd teha. Punnis vastu jne . Hüppamised läksid sellel nädalal(kui uuesti sõitma hakkasin )väga halvasti . Nüüd olen midagi üritanud seal seljas nõuda. Parem,kui möödund nädal, aga ikkagi ei ole see mis oli . Hüppamisel nt kui näen,et tegelikult saab 1 sammu veel teha, siis ta ise paneb kaugelt lendu :S ehk on siiski asi minus, et ei sõida kõvema säärega...Ilmselgelt raske hobune. Eriti minu jaoks .

Täna käisin Nobeliga ka. Tuli eelmine nv . Ta on 6 aastane, selline kiitsakas, lihast eriti peal ei ole. Kuid hüppetehnika pidi hea olema ja on 3v sõitnud.Täpsemalt ei tea kust ta tuli, Raul rääkis, et tal on mingi nõme pea komme, et vehib vms. Kuid sõites eriti seda ei tähendanud. Ainuke probleem,mis oli alguses oli see, et suust on nii kõva ja jäik... alguses nagu ei pööranud sellele tähelepanu, pigem rahulikult traavi jooksma . Päris normaalselt sain jooksma ja siis hakkasin üleminekuid tegema . Minu arust ja minule kõlbas lõpptulemus, sest tuli päris kenasti tagasi ja traavile läks ka ühtlasemalt kui alguses . Puhastades kah, seisab nagu väike sonsu, nii rahulik. :) mulle kohutavalt meeldis :)

NB! homme saan koolis retsida, sest olen rebane.

No comments: