Saturday, December 18, 2010

oehh.

I hope you're doing fine
And if I could have just one wish
I'd have you by my side
I look up at the stars
Hoping you're doing the same
i miss you...


Ma ei kahetse mitte ühtegi sammu, mia ma olen teinud.. Kui siis ainult natukene ja seda teatud põhjustel. Kuid praegusel hetkel tahaks tagasi seda aega, kus veel Falsuga mässasin... Vaatasin tema pilte, meie pilte koos ja lihtsalt, kõik tuli meelde. See kui totu-lotu ta oli, see kuidas ta alati suutis mind lohutada. Ma saan julgelt öelda, et tema oli minu hingesugulane, kõlab totter? so, mina nii tunnen, sest pühendumus oli meil mõlemal..Ma usaldasin teda 99% ja ma nüüd lihtsalt nii väga igatsen teda..Ma mäletan kõik nii hästi, algusest peale 9.mai, kui hakkasime koostööd tegema, muidugi ta algul ei sallinud mind.. Kuid hiljem, mu vilepeale tõusis ta pea, ta hakkas mind hoidma..nagu sõpra.. süda tilgub verd.
Ja tänaseks päevaks on meil mõlemal hoopis teine saatus.. Minul on paremaks läinud jaa, aga temal?-ei tea. Tahks minna ta juurde ja öelda:"Andesta", sest ma reetsin oma suurima sõbra.. oma Falsu. :( Võibolla see oli saatus, mis nii talitas..

Ja vahel ma igatsen oma teist totut. Ta polnud küll nii kaua minu "tiiva" all, aga ta oli peaaegu samasuguse iseloomuga nagu Falsu.. võibolla seepärast ta mulle nii meeldima hakkaski. Kuid ta oli kindlasti aktiivsme, kuid siiski.

Tuju vajus nulli. Kuigi ma peaksin õnnelik olema, mul on KÕIK tegelikult hästi.. Lihtsalt mingi mase tuju?! oeh... ja kuskil oli vaja seda välja elada, hakkas kergem natukenegi.

NB! Kui jõuluvana seda loeb, siis ma sooviks Falsut oma kingipaki sisse kõigi mugavustega !

Tänasest ka midagi. Chemeka oli pärast pikka pausi üllatavalt hea. Vesa oli enda koha rahuldav. Hüppasime natuke risit ja lattaeda. Päris vinge hobu on.
Ja siis panime täna Floretale sadula selga. Kordetasin ette ja siis selga. Ta oli turvaline ja palju parem kui Vesa alguses oli. meeldis rohkem.
* Ja varsti lähevad jälle mingid hobused minema.
* Ning uuest nädalast hakkan ma Dubaiga sõitma.

No comments: