Monday, April 18, 2011

18.aprill

Tsau

Blogimine on nii võõraks jäänud ja ununenud, peab lausa ämbliku võrke eemaldama. Hihi, okei. Tegelikult asi nii hull pole. Aga mul pole vist jälle lihtsalt viitsimust. Järjekordselt ma muidugi ei mäleta, mis ajast ma rääkinud olen või siis ei ole.

Aga laup-pühap. tallis ei käinud, olin Pärnu SPAS ! Hästi mõnus oli ja kui koju jõudsin puhkasin puhkamisest.

Täna alustasin Donnast. Ta oli täitsa hea ja ma olen saanud vist nipi kätte, kuidas temaga sõita ja praegult on see toiminud ainult positiivselt. :)
Chemeka oli päris nuhtlus. Lollike on ta, ise keerab ennast nii üles ja läheb närvi ja hakkab tegema kõik ristivastu pidi. Muidugi ta käis õues 2 päeva, aga siiiski . Ta oleks nagu puuga pähe saanud. Lõpus oli juba enam-vähem ning ma lõpetasin ära. Võib-olla oli vale lõpetada, sest ta istub kergelt pähe mulle .Vähemalt trennis üritas, hakkas vastu, andsin kannust ja jumala savi. Mära, mära.. homme ehk hüppame.

No comments: