Sunday, April 3, 2011

Võistlused veskimetsas

Tsauki.

Kas ma olen õnnelik või jaa?
Vähemalt tänaste sõitudega olen rahul, eelkõige Donnakesega. :) Ta oli megatubli. Esimene oli siis 85cm. Parkuur oli üsna ok, teine osa oli mingi keerutamine, aga see oligi just sellepeale välja pandud,kes tahtis võidule minna. Igaljuhul soojendus oli häää, algul passis natuke seinu kuid ok oli. Hüpped oli ka väga (y), mitte ühtegi korda ei ajanud latti maha. Esimene osa puhtalt ning teine osa ka puhtalt, yess! Ning 7 olime. Autasustati 6 esimest.Kõige rohkem põdesingi seda, et välja tõrgume, sest noo, seal kus ta vahepeal oli jäi mingi väikse lattaia ette seisma. Aga õnneks hüppas ja oli tubli. Teise sõidu soojendus oli okei. Hüppeid tegin meelega erinevaid, lasin põhja, et võimleks ja siis kaugelt. Hästi hea oli. Ma olin siis esimene startija. Esimesed 2 olid normaalsed hüpped, 3 oli nitsa samm jäi kaugeks, hüppas puhtalt aga selle eest jäi vahe pikaks süsteemile ning lattaiale lükkas ka kaugelt ära ja siis tõmbas esiotsaga alla selle ning ülejäänud oli hea jälle. Minu enda loll peake, mis ei tegutsenud seal vahepeal, aga pole hullu. Me olime tublid, ma arvan : )
Donnakese tegin ilusaks ka, krunnid ja puha :)
NB! Pilte peaksin ka saama, õigepea.

No comments: