Wednesday, May 25, 2011

horsii.

Tsau!

Jap, ma kirjutan. Tõesti, mõtlesin, et peaks natuke ju rääkima oma paarist trennist, mis on väga hääd olnud. Eile hüppasin mõlemaga. Alustasin Chemekast. Ta oli tubli. Okser oli lõpuks 110 peal, seega meie rekord. AGA kuna ta on natukene kiiksuga hüppamises, selles suhtes, et kui mingi plank vms on, siis esimesel korral paneb juba eemalt blokki, kuid teisel korral läheb üle. Ütles raul, et hüppame paar päeva järjest, vaatame, mis tegema hakkab.
Siis Donnaga. Soojenus oli enam-vähem. Hüpped olid ka paremad kui viimane kord. Temaga oli okser lõpuks 125 ning mitte kordagi ei tulnud halba hüpet :) seega oli väga head trennid. Ahjhaa. Hippoga käisin ka sõitma, ta oli täitsa tupsununnud.

Täna. Donna läks Lilianiga. Mina ise käisin ainult Chemekaga ja hüppasime. Raul tõstis vikerkaare nüüd lattaiale( eile oli okseril). Esimese korraga läksime, pani blokki ja ma läksin siis seda suht kohapeal. Ma üritan kõigest väest talt seda kiiksu välja saada, et esimesel korral uue takistusega peakb tõrkuma ja vaatama, mis asi see on :/ . Lattaed olid ka kuskil üle meetri. Siis tulime okserit. Esimesel korral vahtis, kuid läks üle. Okser oli tegelikult tühi ka, ees 1 latt ja taga üks ja esimene oli vilut ka :D:D siis raul tõstis ja lõpuks oli okser 120 :O ja ta hüppas seda VÄGA hästi, isegi hästi töötas ja avas end, nii mulle öelda. See oligi viimane hüpe ja siis vsjo . Hästi rahule sain jääda. Muidu ta hüppabki paremast jalast paremini kui vasakust.

Hiihii, ja mul on suveks vist kolm "projekti", ma loodan, et saan ka hakkama nendega, kuid natuke lugemist ja nõuküsimist, arvan, et tulen toime. Esimene "projekt" peaks jõustuma õige pea.
Aga seniks,
Tsau

No comments: