Friday, May 6, 2011

Tsau

Ma mõtlesin, et kirjutaks vahepeal kah. See on üsna unarusse jäänud viimasel ajal jälle.

Igaljuhul, mõni hobune on läinud ja mõned tulnud. Hobustest on mul endiselt Donna ja Chemeka, kes on nii ingel olnud, et ma ei suuda ise ka ikka veel uskuda. Eile hüppasime. Kõige pealt Donnaga. Ta oli soojendusel enam-vähem, natuke kontrollimatu, kuid enam-vähem. Hüpped olid selle eest VÄGA head, samm klappis koguaeg ning hästi töötas. Okseril ka läks põhja, kuid tuli ilusti välja. Ning rida: rist(penerollivahega)-lattaed-1 fulee lattaed ja 2 fuleed lattaed. Viimane lattaed oli sinna 115-120 vahel :) Siis Chemekaga. Esimest korda muidugi passis ja läks koha pealt pm. Siis oli jumala savi ja hüppas nii hästi okserit ja lattaeda, et ma ei suuda seda ka uskuda. Temaga oli rida: rist, 1 fulee ja rist, 1 fulee ja rist. Alguses natuke susserdasime, esimese kohapealt ja teise kõige kõrgemalt ja kolmandast välja :D. Ja siis tuli normaalselt edasi ning lõpetasime ära. Kummaline mära on, igakord ta peab esimest korda kontrollima millest ta üle läheb, ma ütles selle peale ainult - kontrollifriik.

Täna käisime kambaga maastikul. Ma Chemekaga, esimest korda ja niii nii mõistlik oli. :) Ja Donnaga jalutasin kõigepealt taha karjamaani ning tagasi, sees tegin trenni. Nõudsin talt painde vahetusi ja serpatiine, keskmist ja ohtralt üleminekuid. Galopis ka VÄGA palju üleminekuid, lõpus oli juba väga hea. Siis jalutasin vaatasin, mis krossil toimub, kuigi veega takistuses kaugemale ei jõudnud ega olnud plaanis ka, sest ma tahtsin natukeseks solistama minna. :)

Homme on mul raske päev, lausa 5 hobust! oeh.

good luck .;)

Tsau-

No comments: