Saturday, September 24, 2011

I. võistluspäev

Hei-hopsti.

Täna olid siis koolisõidu võistlused meil. Hommik algas üsna vara juba pool 8. Tallis olin 9 ja hakkasime kohe toimetama, et enne võistluse algust saaksime kõik tallis tehtud ning 1h enne algust jõudsimegi valmis, saime veel Sikuga poes ka ära käia.

Skeemid läksid üllatavalt kiiresti, hobused on kõik niiiiiiiiii ilusad v.a mõni, kes on vertikaalist palju tagapool... Igaljuhul on nüüd üks suur arvutamise skill juures, eriti freestyle arvutamise, seal mingid väga imelikud süsteemid ;)

Skeemid lõppesid enne 8 niiet ma olin 8.10 ponikesega maneezis. Ta ilmselgelt passis koolisõidu aedasid ja siis kohtunike toole. Üsna pikalt jooksis krampis ja rahmeldas :S, aga kui ta ümbritseva keskkonnaga ära harjus, siis jooksis täitsa hästi. :) Proovisin mingit hästi algelist skeemi ka teha ja peaks ütlema et üsna normaalselt tuli , sellessuhtes et üleminekud on kehvad, aga kõik muu toimis, nii hull isu tuli võistlema minnna, ausalt :)

Peale sõitmist, läksime maneezi ja tõstsime aiad natuke teistmoodi, siis siluti ära ja aiad oma kohale tagasi ja siis tulingi koju. Ma olen üle pika aja jälle vanemateta kodus, nii mõnna ^^, aa, siku on ka siin ;)

No comments: