Wednesday, September 7, 2011

Tsauks!

Meil oli täna noorhobuste ülevaatus! Meie hobuseid said päris kenad tulemused, suurim oli 7.6 vist, kui ma ei eksi. Ja nüüd millalgi saab teada, kes edasi saavad finaali.

Igaljuhul käisin Aidaga sõitmas. Ta on kergelt 5 päev seisnud ja karjamaal käinud... Aga ta oli täitsa enam-vähem. Kuna Tihuselt oli mingisugune soomlaste grupp ka vaatama tulnud noorihobuseid, siis nad vaatasid Aidat ka, aga Aida sellest eriti vaimustuses polnud, et mingi ilge kamp tribüünil on ja sahistavad ja räägivad ja siis käis mõni naerupahvakas. Igaljuhul, väga pikalt ei teinud talle. Üks hindajatest, kes noori hin

das, tuli kohvikust välja ja siis vaatas hullul Aidat, talle meeldis väga. Ütles ühele, sellist tahaks omale koju. ;)

Ja siis läksin suure Hopsikuga sõitma. Ta oli alguses suht okei. Siis mingiaeg tuli täielik streikk ja ta läks närvi ja hakkas erinevaid asju pakkuma, siis mul oli üks väga piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip mõte, mitte midagi masendavat vms, aga ikkagi. Pm Siku
teab, mis ma talle ütlesin ;) Siis ma lihtsalt tegin sammu ja hakkasin uuesti tegema ja Tiina hea inimene, juhendas mind kõrvalt ja see nagu aitas VÄGA palju. Ta oleks mulle nagu päästerõnga visanud, sest Hopsik läks väga heaks! ;) Ma arvan/loodan, et meil on asi ikkagi teineteise harjumises.
---> Hopsik
ma väga vabandan oma ebaviisakuse pärast ning võtsin selle pildi fotoalbumist kasutajalt kaisukaru9, aga ma lihtsalt ei jõua vastust oodata. :) Ühesõnaga pildi autor on kaisukaru9

No comments: