Monday, September 5, 2011

Heiheii

Täna tegime oma noortele vabahüppeid, et neid näitusel näidata. Täitsa tublid on nad juba :)
Käisin sõitmas ainult Hopsiga. Ta on nii ja naa hobune. Minu jaoks harjumatu, kuna ta oskab pm kõike.. Ja kuna mees on temaga sõitnud, siis mul on eriti keeruline, kuna ma pean kasutama mehe jõudu, mis mul tegelikult on nulli lähedane :D Aga samas, me tegime alles 2 korda trenni, seega ma ei saa midagi halba tema kohta öelda, ma usun, et tuleb harjuda teineteisega :)

Siis pesin teda natuke, kuna ta on nii must koguaeg, kui teda patsutan saan käe mustaks kohe :D ja kuna ta on sõjahobune, siis on ta ka igaltpoolt katki. Ravisin teda ja kui panin kubemejuurest natuke taha poole, puusanuki vms peale, siis ta tahtis seda sügama hakata, aga ta ei ulatanud, see tegi teda nii armsaks :)

Ja laup. käisin oma Chemeka tupsukesega sõitmas. :) Ta oli niiiniii hea, lihtsalt nii kahju on, et ta minema läheb :/

No comments: