Tuesday, October 4, 2011

Heihei.

Mul on täna 5+ tuju. :) Ja ma olen tõesti viimasel ajal kirjutamise lainel.

Igaljuhul ma jõudsin talli pärast 6te ja siis mul oli mega kiire, et Dubai valmis saada. Tegin aktiivse soojenduse. Siis hakkasime hüppame. Hüpped oli normaalsed, sammud klappisid.. Ainutl vasakule vajus. Siis raul tõstis kõrgemaks mingi 110 ja siis ta hüppas ka normaalselt, aga hüppepeal väänas veits tagumist otsa vasakule ja selle tulemusena maandus valesse jalga ehk siis vasakusse.
Siis tulin rida: 3ne pereroll ja 2fulee pärast lattaed. Seal 2fuleega vahes pidin lühendama, kuna see jäi natuke kitsaks talle. Igaljuhul oli lõpuks latt pukilõpus ja ma pole ammu sellist lennufaasi tundnud, täitsa mõnus oli :) Siis tulin oksserit mis jäi ka sinna 110 kanti või pealegi. Kõik oli mõnuz-mõnuz. Ja lõpetuseks lattaed, mis üle 105 ei tõusnud. Seega minu jaoks oli kõrgete takistuste päev, kuna ma pole ammu nii kõrget hüpanud :)

Aidaga läksin ka. Soojendus oli närviline natuke.. võinoh, kõike oli vaja passida ja mitte keskenduda ju... Aga lasi galoppi joosta, siis tegin sammu ja tegin uuest galoppi, siis läks paremaks. Hüpetega olen ka rahul.. No v. a see et esimesed hüpped peavad ilmtingimata olema sellised, et ta kisub peale lihtsalt.. Aga lõpus viimased 2 hüpet olid vägaväga head(Y) ühtlaselt läks ja rahulikult jooksis :) Sjuper .

Homseni !

No comments: