Tuesday, October 25, 2011

tp


Tsauu!

Mul vist natukene on blogimis tuju. Täna oli igalpool teguspäev. Kodus möllasin aias natukene, sügistööd vaja kõik ära teha ju ;) AHJAAA, siis suuutis mu kena roller sussidpüsti visata ja mina olen nüüd jalamees, kas ma vihkan seda või jaa?! nii vihale ajas see, eriti nagu, et ma pidin seda koju lükkama.. Igastahes, Sille oli niii armas ja tuli mulle järgi :)

Tallis möglasin natuke talasi, käsime mu uuel ratsul ka järgi, haha, eks näis kui kauaks :D Ta on nii piisikeee, Ambur on muidu nimeks. Lotossiga käisin ka sõitmas. Ta oli täna täitsa häää, galopis oli ka juba palju parem.

Homme siis hommikul vara talli ja siis linna. ! ;) Ning neljapäeval teeme vabahüppeid ! ;)
a, käisime sälgusi ka nunnutamas ja ühed pisikesed tegid kambakat mulle ;) Niiiiiiiiiinunnnud on lihtsaltt !!!

Tsau praeguseks.

No comments: