Thursday, October 6, 2011

Tsauki

Alustan eilsest trennist. Eriti pikalt ei räägi sellest . Poni oli halb, hakkas nii vastu.. igatepidi. Lõpuks avastasin, et tüüp ajab keele üle suulise ning tal oligi vaba maa, et mulle vastu hakata. Tõmbasin ristkapsli kõvemini kinni ja poni läks nii heaks, eest oli niiii mõnuz pehmeeee ! YEE ! Eilne trenn venis veits pikaks, ups !

Täna läksin kõigepealt Dubaiga hüppama. Ja nii kõrged hüppasime jällle, kuna üks venemaal pärit mees filmis, tahab hobust osta vist nagu ma aru sain. Alguses oli mingi madal parkuur, kuskil 95cm plussmiinus 5cm. See oli nii enam-vähem, ma polnud ise rahul, hobune ei toiminud üldse. Raul ütles et hästi oli. Igaljuhul, siis see venelane ütles raulile, et dvj tõstame kõik üles.. Ja siis tuli sellest mingi suuur parkuur kuskil 115 cm ja enamgi veeel.. Mu lõug värises ja tegin ära.. Ei olnud jällegi rahul, aga rauli arust oli jällegi hea. Vähemalt oli siis kõrvalt mulje, et hea oli, seljas igajuhul mitte .

Poniga käisin ka hüppamas. Ta oli soojenduses niiniiinii hea (Y) uskumatu ! ;) Hüppamine läks ka nii mõnusalt, mulle meeldis :) Tubli oli . Ise tegin 2 viga, aga poni oli ikkagi tubli. Temaga olen 100% rahul ! :) Lõpuks oli okser ka päris kõrge, tema jaoks vähemalt :)

Miski uus ja huvitav? või vana ja hea ? mmm... põnev, vägagi ! ;)

byebye

No comments: