Tuesday, February 24, 2015

24.02.2015

Täna sain õe endaga talli kaasa. Aitas mul asjatada kõik mu tegemised ära ja siis läksin ratsutama. Tema oli mu isiklik kaameramees :)

Tundsin koguaeg, et täna Aurelia raudselt teeb midagi.. Ja tegigi. Alguses jooksutasin teda, jooksis väga elavalt. Siis võtsin ta enda juurde ja ronisin selga, sain paar sammu tehtud kui ta üritas pead jalgevahele panna ja hakkas hüppama.  Taganjärgi on naljaks, kuidas ta hüppas niimoodi, õde sai videole ka selle. Aga siis kui ta tegi olin päris kuri, ma ei kartnud kukkuda või midagi, lihtsalt megavalus oli kintsudel pärast siukest hüplemist, midagi hõõrus...  Trennist niipalju, et ta veits on laiskvorst, või arvab, et kui ta natukene on traavinud siis rohkem ei pea. Samas on ta ka nooruk ja ma usun, et see on mööduv.  Mõlemat pidi tegin ka ühe galopi tõste, mis olid täna pikemad kui eile.  Lõpetuseks tegin veel traavi ja mulle natukene tundus, et ta otsis ise kontakti, mis oli mõnus :) vahepeal mõtlesin, et peaksin võibolla külgratsmetega kordetama, et ta natuke harjuks survega ja et midagi ikkagi sikutab, kuid pärast tänast ma tahaksin pigem ikkagi ilma saada seda kontakti temaga.
  Igaljuhul on ta tubli noorhobune  :)





Mu armas Hulluke :P

                                       

Balerina on natuke ikkagi keerulisem kui algselt arvasin.  Ta kipub liiga oma hoiakuga jooksma, mis tuleneb siis kummiga kordetamisest, ma usun. Tal on see oma hoiak nii sees, et kui ma anna ratsme järgi, siis tavaliselt hobune läheb koos ratsmega ette alla, aga tema jääb ikka rulli.  Tegelikult mulle meeldib, et on keerukusi ka. Nii palju on vaja tööd teha temaga ja see on mõnus. :) üleminekud on vaja korda saada, sest ta igal üleminekul tõuseb kuklast üles ja krampi.   Siis on vaja saada ümber sääre natuke rohkem ,ta teab küll, et säär on edasi märguanne, aga et ka natukene külgede peale vms ei tea.  Ja paremast jalast galopiga pean vaeva nägema, sest ta jääb natukene õlaga vasakule jooksma ja siis tõstab ka vasakust jalast.. ja siit tuleb ka see, miks peab rohkem sääre mõttest aru saama.  
Samas pean talle ikkagi aega andma.  ta pole ju päris pikalt korralikult trenni teinud ja ta on ka ikkagi noorem hobune, mitte küps ratsahobune. 

Niiet  lähen üsna ootusärevusega vastu tulevikule.  :) 



 (Tundub, nagu mul oleks väga kõva kontakt, kuigi tegelikult hoidsin lihtsalt kergelt ratset käes ja ta oli juba nii rullis.)
(Siin tundus mulle vähekene parem.. muidugi pilt pole ka sama küljepealt tehtud, kuid ta polnud nii rullis)

No comments: