Sunday, February 22, 2015

all about Balerina, almost

Heihei.

Siiamanai olen väga rahul oma uue Sony alpha 3000-dega :)

Laupäeval käisin võistlemas märaga. Oeh, selline profi tunne oli, sest mina läksin ainult Niitu kohale sõitsin ära ja siis koju :D ei tegelt, ma ikka panin hobuse valmis ka, aga kuna Kristjanil oli lõpetamine, siis oli kiire-kiire.  Mära oli kuidagi närvilisem täna, just niisama asjatades. Soojendusel oli muidu hea, veits kangutas ja veits uimas. Kuid hüpped olid head ja parkuur ka iseenesest- hobune tegi kõike väga hästi. Kuna samm 3ndale takistusele läks hoogsalt ja edasi hüppavalt siis 4 fuleed ei mahtunud ära järgmise takistuseni, muidugi ma ei teinud ka midagi.. oleks pidanud hoidma ning sealt tuligi üks maha.. dmn. Hops oli tubli, kuigi päris palju pidin ise utsitama.  Siku sõit oli ka väga ilus, ta oli ise nii rahulik, ainult real kus mina ei mahtunud ära mahutas tema ühe sammu veel.. niiet mõlemal oli mingi jama selle reaga :D  aga muidu oleme tublid :3

Täna läksin talli ja otsustasin Balerinale selga istuda.  Puhastades ta jällegi ei huvitnud väga minust, vaid heinast, mis boksis vedeles. Ta on ikka mega rahulik boksis.  Sain ta küüritud ja valmis ning siis maneezi. Lasin alguses vabalt joosta, ta väga ei viitsinud.  Mis seal ikka, ronisin selga.  Ja ta oligi väga mõistlik, eest pehmeke, kuid säärele veits tuim, nagu õhkutäis oli ;)  üritas koguaeg tippima ka hakata kui natukene elavamat sammu nõudsin koos ratsmega, vaba ratsmega käis väga mõnusalt vabalt, aga kui ratsme kätte võtsin siis hakkas lühendama sammu. Rajal ei tahtnud ka alguses joosta, aga kui sai aru, et see pole midagi hullu tegi seda vabalt. Nii selge mõistusega hobune tundub ikka. Maneez kraksus igalt poolt sest tuul oli nii kõva, aga tema ei teinud teist nägugi, muidugi panin muusika ka, et ei oleks mingied järske ehmatavaid helisi.

Galopiga peab vaeva nägema, sest kipub kohapeal jooksma ja siis vahepeal valest jalast tõstma, aga usun et see kõik on mööduv. :) Pärast viisin boksi, siis otsis minuga ise suhtlust, puges põhimõtteliselt sülle ja mõnules kui kõrvade juurest sügasin. Ja nii oli koguaeg pärast, kui läksin soola panema, tuli kohe juurde ja keeras end ümber minu järgi ja nii kui ukse lahti tegin, tuli uudistama mis teen, väga mõnus, et ta niimoodi kontakti otsib ikka :) :)
Esmamulje on temast  väga-väga positiivne ! :)

esimesed kolm pilti Facebooki pildid  ;)



minu kaamera pildid


Aureliat käisin niisama nunnutamas karjamaal, et ta ei arvaks, et ma ainult teda kiusamas käin. Ta on ikka nii nunsu :) tuli kohe mu juurde ja oli nunnukas.



Nüüd on plaanis ja vajalik ka soetada oma sadul. :)

No comments: