Tuesday, August 3, 2010

-

Peruniga teeme taas normaalselt trenni ja ta on täielik tupsununnu, toimib nii hästi. Galopp on veel probleemiks, seda tuleb kõvasti teha ja harjutada .

Talizman... pole sõnu .. tegelikult on .. mõtteid on palju,mida kirjutada ja kust kohast alustada, aga ma ei taha mitte kellelegi midagi pahasti öelda . Olgu , siiski räägin. Trennid hakkasid alla mäge minema pärast seda , kui kaks nädalat tagasi ehk siis 26 juuli käisid tal ostjad . Alguses näitasin mina, kõik hüpped olid normaalsed, sammu sain õigesse kohta jne ningi siis läks tema sõitma, sõitis hobuse ratsmetaha, hüppas ratsmetagant.. hobune ei liikunudki õieti... Pärast seda olen igapäev maadelnud sellega, et ta ei jookseks ratsmetaga, aga tulutult. Olen küsinud nõu, kuid miski ei aita. Niisiis olen sõitnud nagu traavliga mööda maneezsi lihtsalt koguaeg tagant peale surunud ja eest ratsme järgi andnud, sest niii kui ratset võtsin läks ta ratsmetaha. Siis hüppamine oli võimatu ja trenn läks p****, sest ta oli ratsmetaga ning mul ei olnud enam kuskilt teda tagasi võtta, et sammu lühendada või edasi ajada, sest ta ei läinud, kuigi olin kannustega... ja nii ma olen lihtsalt teinud .. Ja ta on täiesti pohhuistlikus muutunud. TÄna pani lihtsalt pm minust üle boksi, tavaliselt on seisma jäänud ja oodanud kui ma võtan valjad ära :S see on valus... kuigi, hüppamine läks üle pika aja üllatavalt hästi... kuid .. teda pole kauaks enam minu käes.. ja mul on mingis osas heameel selle üle, sest ma olen trennis mitukorda murdunud.. ja nutnud.. ma ei jõua temaga enam lihtsalt sõita ...

No comments: