Tuesday, August 10, 2010

Hüppetrennid olid . Ei läinud hästi.. Kuigi, Peruniga võisin rahule jääda, sest ta oli tunduvalt parem kui oli eelmine neljapäev. HÜppel ta täiega sirutab kaela, seda on jõhkralt tunda ja muidu üldse on migni reaktiivlennuk . Talizman mängis rämadalt mäkra. Hüpped olid iseenesest normaalsed ja samm klappis ka . Aga lihtsalt kui takistused kuskil 115-120 jõudsid hakkas mäkra mängima.Pidime tulema lattaed ja siis süsteemi. Tulin lattaed, jooksis mööda. Sai kaigast, uuest ja mööda .. :S siis tulid vahepeal Marit ja Margus (?!) ja siis tulin uuesti, siis oli savi minul kuidas ta samm läheb, andsin lihtsalt tagant nii palju kui sai ja üle läks, siis süsteem . Kuna usaldus oli kadunud sõitsin jällegi tagant väga palju peale . Tegi lattaia peale nii suure hüppe, et enne okserit tegi mingi väga väikse sammu ja siis tõukas ja maandudes olin mina kaelapeal nagu takjas, lahti ei lasknud ja siis muidugi tema hakkas hullama, pukitas . Marit pärast ütles, et tal oli pea jumala maas olnud ja tagant muudkui üles peksnud . Siis tõstis pea üles ja ma sain vupsti sadulasse ja siis oli okitoki . Natuke marraskil on, aga samas oli teistel lõbus, kõik naersid mu üle, loomulikult ma ise ka . :D Parkuuri hüppasin ka mõlemaga, need olid ka nii enamvähem head . Oleks saanud kordi paremini . Raul pidi ka Talizmanile mingipäev selga minema, sest ta mängib rämedalt mäkra. Homme võtan ise ka käsile teda . Teen kõvema trenni .

No comments: