Sunday, November 10, 2013

Hei-hei.

Blogis on kõik nii teist moodi ikka.  Kuna mu blogi pealkiri on ka- Live with passion, siis ei saa minagi selleta olla ehk siis ratsutamiseta. Suvel tegin seda tihedalt, siis tuli paariks kuuks paus :/ KUID nüüd siis jälle sadulas. Nii tore, et selline võimalus mulle avanes. : )

Tänaseks olen kaks päeva Videvikuga sõitnud. Ta on tore junsu, natukene paksu, aga võibolla see teebki temast toreda junsu. :)  Ta pole viimasel ajal väga trenni saanud seega on ta väga must, kui vaatad teisi hobuseid, siis isegi kui nad on mudas püherdanud siis peale puhastamist näevad nad väga okeid välja, aga Videviku karv jääb nagu kräsuliseks, mitte siledaks. Seepärast olen ka teda enne ja pärast trenni natuke harjanud.

Laupäeval ehk siis esimesel päeval oli ta täitsa teine hobune võrreldes sellega, mis suvel oli.  Eks ta polnud trennis käinud väga, see andis tunda. Ta ei tahtnud üldse tagasi tulla ja suust oli hästi jäik kõikidel üleminekutel. Üritasingi rohkem teha volte ja paindevahetusi ja üleminekuid. Väga palju miskit ei muutunud selle trenniga. Passis ringi ka väga palju, kuid ma usun, et see oli sellepärast, et sõitsime õues. Pärast galoppi ei tahtnud ta väga traavi teha, vaid iga sääre märguande peale üritas kohe galoppi minna.

Täna sõitsime maneezis. Suust oli poole parem ja üleminekutel ei ajanud oma lõuga vastu, vaid andis üsna hästi järgi. Üritasin natuke elavamat traavi alguses teha, et ta natuke väsiks ning et tal poleks aega passida, mis huvitavad kollid maneezis olla võivad. See toimis päris hästi, sest täisistakut tehes ta oli väga hea. Muidugi erandid olid ka, sest vahepeal on ikka vaja muid asju vaadata ja ehamatada, millegi peale.  Galopi osa oli ka palju parem, kuulas ja ootas igakord mu märguande ära, kui andsin siis läks galopile, mitte ei hakanud ise pakkuma enda suva järgi midagi :) Paremat pidi on ta väga hea, vasakut pidi natuke liiga palju läheb uitam oma mõtetega.   Aga ta on tore ja mul on heameel, et ma saan aega veeta hobude seltsis. :)

Tsauks.

aa ja eelmine nädal sain Siku hobusega ka sõita, mis oli tore, sest nii hea oli vahepeal mära seljas ka turnida jälle :)


No comments: