Friday, November 22, 2013

Ponii

Hei.

Videvik aka poni on mõnus ja nunnu. Iseloomu on tal ka ikka. Kui midagi ei meeldi siis teeb kohe nägusi. Ostsin endale klapigavöö Sillelt ja panin kohe ponile selle prooviks. Mõnuss, sobis ja ei jäänud suureks :) ilmselgelt, sest poni on niii paksuke.  Ta oli täiega mõnus alguses, natukene passis nurki, kuid mingit lollust ei teinud ja KESKENDUS trennile, mitte kollidele, kes maneeži taga olla võisid.  Siis tuli Sille maneeži ja näitas kilet, mille peale poni ei teinud midagi. Siis otsustas Sille tuua selle kile maneezi maha. Ja teate mis, poni üllatas nii mind kui ka Sillet. Ta ei teinud mitte ühtegi sellist liigutust, et ta ei läheks sellest üle või passiks.  Ja see oli nii positiivne. Galopis natukene kõhkles sellest üle minna, kuid siiski läks, nii tore . :)  Galopis tegin veel harjutust kahe latiga, mille vaheks oli umbes 20 m . Alguses tulin tavaliselt ehk 6ga, siis järgmine kord 7 ning siis veel 8 saga. paremat pidi toimis väga hästi. Vasakut pidi natuke kehvem ja 8 sammuga ei saanudki. Ei tahtnud liiga hoidma ka jääda, sest siis ma oleks pidanud teda juba kiskuma hakkama.  Galopis oli üldse sutsuke pöörane peale seda, kui kilest üle olin käinud. Aga ma olen temaga rahul ja ta meeldib mulle :)

Homme on Kaie trenn ka, eks näis kuidas seal läheb :)

Ta nägi oma varustusega päris püss välja täna

No comments: