Friday, November 5, 2010

Hei-Hopsti!

R E E D E ! My favorite day . See pikk ja väsitav nädala on nüüd seljataga, hea mõelda ,kuid halb mõelda, et üks hullemaid nädalaid on nüüd tulemas. Igapäev mingisugune töö, mingi nõme ülesanne. :/ Aga peab hakkama saama. Tegelikult ma ju nii ei vihka kooli, vaid neid ülesandeid.

Okei, aitab kooli teemast.. Kirjutan parem sellest, mis mulle väga meeldib. :) H O B U S E D . Täna oli positiivne päevake tegelikult isegi. Sain teada, et Thermotike läheb pühapäeval minema. Okei, ei kurvastanud, pigem oli heameel, saab endale toreda omaniku :) Aga nunnuke ehk Filigrant on mulle juba tõsiselt ennast tõestanud ja meeldima hakanud. Täna painin ta kordele ja nägin ise kõrvalt kuidas ta jookseb, mulle hullult meeldis. Kui ma mõtlen,kuidas temast siia kirjutada, siis ma ei oskagi eriti mingeid sõnu öelda, ta on kuidagi nii õige tüüp minu jaoks. Igaljuhul , kordel oli ta täitsa tubli, natuke kasutas ära mind, et kui ma teda tagand ei utsitanud siis jäi sammu, aga see oli oma moodi nunnu . :) Tema maneezi hirmu vähendamiseks tegin lõpus veel nii öelda harjutust, et ta käiks rajal ja lõpus ei olnud probleemi, eks homme näeb, kas see aitas või on iga uus päev otsast alates. Ja teine tema "kiiks" on see, et maneezist väljudes on seal mingi nii öelda astmik, sellest ta keeldub üle tulemast, vähemalt keeldus,kuni tänaseni . Läksin siis, esimese korraga tuli kõhklevalt, kui TULI :) siis läksin välja keerasin ümber ja sisse ja uuesti välja ning siis tuli nagu oleks ta igapäev seal käinud ja nagu midagi poleks juhunud AMAZING :)
Täna otsustasin tema look´i natukene muuta, sest see oli suht selline maasulik, kuna neil on päris pikk karv seljas ja ta õuest tulles on alati porikäkk, siis ka peale trenni oli märg ja must. Pesin teda shampooniga. Natuke tatsus pesuboksis, kuid muidu oli väga mõistlik. Pesin saba ka ära, sealt tuli kollast vett, vastik . Siis kuivatasin ära ja tegin talle koolutsupatsid, et lakk ühelepoole saada ja kui saba oli kuiv lõikasin seda ka lühemaks. Lakka ma veel ei kärbi, lasen sellel olla natuke. Homme katsun ta kapju õlitada . Kui ta oli juba peaaegu kuiv oli nii mõnus teda katsuda, karv oli nii sile ja pehme :)
Siis teine suksu oli Kardon orsm. Ta on ka nii nunnuke, mulle meeldis, kuid ta on nendest kõigist kõige maasum :) Aga tulbi poisike oli .
Homseni !

No comments: