Monday, November 1, 2010

Jälle koool :/

Tsau !

Järjekordselt oleme me kooli lainel :/ nii tüütu..
Käisin täna Dubai ja Thermotiga. Kuna Railil on selg valus pidingi ma Dubaiga ka sõitma. Süsteem oli siis selline, panime temaga koos Dubai valmis ning läksin sõitma ja siis mingi hetk tuli ta Thermotiga ja kordetas senikaua.

Dubai ei olnud hea alguses, kangutas ja eest oli jäik. Painutasin ja tegin üleminekuid. See vast aitas. Galopis on ta alati hea, saab hästi kokku võtta ja siis edasi sõita ja uuesti kokku võtta.

Thermot oli täna keskmine. Kuigi parem kui eelnevad päevad,kuid siiski, mitte nii hea kui võiks. Aga ma arvan, et nii heaks kui ma loodan,et võiks saada, ei saagi .

Homme peaksime hüppama, eks siis näha ole kuidas on.

Ning täna läks mu õde Soome praktikale, Edu talle seal !!:)

2 comments:

Ege said...

Oi, niii armas, et mind meeles pidasid. :)

Kui kellegil huvi, siis vïb mu profiili uurida ja Soome tegemiste kohta lugeda :) Ypäjä ikkagi, Euroopa suurim hobumajandust öpetav kool :P:))

Evely said...

ikka, hommikul ju sind segama ei hakanud :)