Tuesday, November 2, 2010

New!

Täna siis põnevusega talli, et millised ja kui suured ning kes kellega. Sain siis teada, kellega mina ja ta oli väga nunnu, suht madal. Peruni suurune umbes, teist värvi, kuid iseloom tundus sama, tegi omast arust kurja nägu, aga ma ei lasknud sellest ennast häirida. Muidugi jääb mulle praegu Filigrant( see oli tema nimi) ja Thermot . Kuid kuid Thermot peaks minema ära, siis on mul juba teine olemas, keda ma tean et saan.

Thermotiga hüppasime ja oli väga harjumatu..

Siis kordetasin poni ( Tak´i) ta oli nunnu,kuid tegi omavoliliselt suunamuutusi kordel ja joosta ka eriti ei viitsnud. Kui võtsin käekõrvale sammu tegema, siis ta püherdas 3x see oli nii nunnu ^^

Pärast kordetasin veel Kaz.. Tal oli raske nimi, seda samust kelle ma siis kunagi tulevikus praegust plaanide kohaselt saan.
Homme peaksime vist Filigrantiga sõitma ka natukene.
vot nii !

No comments: