Friday, February 4, 2011

04.02.

Tsauu

Oleks mul jaksu, siis ma kirjutaks igapäev. Laisklaisklaisk. Ma siis räägin lühidal eelnevast nädalast, mis juba peaaegu,et seljataga on.
Esmaspäeval olid vist päris normaalsed. Teisipäeval minu omad seisid ja hüppasin väikestega( Filigranti ja Karoteniga). Karoten oli hea, like always. Filigrant oli alguses hea. Kui raul umbes 1m. peale tõstis, siis hakkas hiilima ja põhja samme tegema, ühesõnaga, tegi endal hüppamise raskeks. Okseri peal mängis nagu täiega troppi. Tõmbas mööda ja " julmalt" kartis hüpata seda. Lõpuks oli enam-vähem. Kolmapäeval tegin vist kiired trennid. Neljapäeval hüppamine oli nii ja naa. Linaletto oli päris okei. Dubai..hmm, sobiv sõna oleks vist KOHUTAV? Ma lihtsalt ei oska temaga sammu jälgida ja üldse, ei oska hüpata temaga..

Täna tegin enda arvates päris pikad ratsastustrennid. Kõigepealt Dubai. Algul oli mäger. Kuid mingi hetk käis mingi nõks ja siis oli nii hea. :) Ahjaa, ülioluline on see, et alguses käisin 20minutit sammu. Igaljuhul. Tegin palju üleminekuid ja sääreeest astumisi ja pepu rajalt sees. Ühesõnaga säärtega tegin palju tööd. Ning kogu värk muutus paremaks ja paremaks ja paremaks.. Galopp oli ka väga hea. Okei, tegelikult niii hea ei olnud. Paremat pidi galopp rikub väga hea ära. Paremat pidi kangutab ja on suht kõva. Kuid, eks harjutame või vähemalt üritame. Kokku tegime siis 1h ja 30minti. Panin tõrva ka kapjadesse.
Linalettoga käisin ka alguses 20 minti sammu. Üritasin miskit tegema hakata, noo ei saaanud. Tähelepanud puudus ja üleüldse mingisugune kaasatöötamis tahet polnud. Tegin hästi palju üleminekuid. Natukese ajapärast sina teha traavist sammule nii, et ta hea püsiks. Galopp oli ka enam-vähem.. Muidugi, endale tundus, et ma olen niiiiiiiii per*e hobuse keeranud ning palusin Maritil selga istuda. Okei, sain teada, et ma peaks rohkem käepeale sõitma või noh mitte päris,aga midagi nii, muidu olevat hea olnud. Okei, see natuke rahustas mind.
vot nii palju siis täna .

No comments: