Tuesday, February 22, 2011

22.02

Tsauki

TÄna veel üks postitus, miskit on viga? Ha,aga ei ole. Issand kui imelikke väljendeid ma kasutan. See selleks.
Käisin ratsutamas täna isegi. Linalettoga tahab Raul sõita.Mina sõitsin,siis hoopis Halijusega. Suhteliselt tooores, minu arvates. Üleminekud on vägaväga kehvad. Säärepeale tuim, eest on puulõug. Päris kummalise sammuga oli, võimalik, et ka sellepärast, et ma pole nüüd üle nädala sõitnud . Galopp oli päris normaalne . Natuke lollitas isegi . Peale galoppi hakkas palju paremini jooksma, üleminekuid muidugi ei teinud, sest siis oleks ta jälle krampi tõmmanud ahjaaa ja kui ta midagi passib, siis on ta kõige hullem kraana, keda ma iial kohanud olen, ausalt.
Ja siis Dubaiga. Boksis ülbitses jällegi ja ma sain üsna kurjaks, virutasin talle ja siis ta läks nukralt teise nurka.. siis hakkas nii hale temast läksin ja patsutasin ja silitasin teda. Peale Halijust oli ta niii väikene või kuidagi nii hea liikumisega jnejne. :) lihtsalt super-hüper.

Ja muidugi ma külmusin päris korralikult ära kah . Kuid ehk oli see seda väärt ;)

Bye.

No comments: