Tuesday, February 22, 2011

Hei.

Ma pole ammu kirjutanud ja seda ka põhjusel, sest ma pole reedest saadik tallis käinud. Seoses reede-laupäevaga olin ma TARTUMAAL . Ilus ilus koht . Ei tegelikult väga mõnus oli seal ja mulle ka vaheldus, mida oligi mulle vaja. Käisin siis sugulase juubelipeol. Niii uskumatul lahe oli seal, seda on rasek sõnadesse pana ja ma ei tahagi seda siia panna ;) Igaljuhul, mu sugulased on üliüli lahedad ikkagi ! ja mul pole nii fun ammu olnud. Ma olen enam kui kindel, et ma lähen sinna lähiajal uuesti tagasi, on põhjust :)
vot.
Ja siis laup. õhtul kui koju jõudsin tundsin,et kehv olla ning oligi palavik . Ja siis pühap. ei läinud talli ja esmaspäeval ei käinud koolis ning ei läinud talli ka . Noo ja praegult istun arvuti tunnis ja kasutan seda ära et kirjutada

No comments: