Saturday, January 15, 2011

natuke pikemalt.

Tsau,

Mul pole aega olnud.. Tegevusi on ääretult palju ning õhtul ei viitsigi enam kirjutama tulla. Peaaegu kõik tegevused on seotud kuidagi kooliga. Kuid Teie blogis loen ikka. :)

Kõige meeldivam tegevus, seoses kooliga oli koolitus, 4 inimest meie õpilasfirmast said minna koolitusele, sealhulgas mina ka. Minu loengud olid turunduse kohta. Kokku kestis kogu see värk 6 tundi. Ja mulle hullult meeldib nüüd/hetkel turundus, see oli väga huvitav,minu jaoks.

Igaljuhul tallis. On enan-vähem olnud. Teisipäeval läks hüppamine päris okeilt. Kolmapäeval sõitsin Dubaiga ning Linalettot kordetasin. Neljapäeval sõitsin mõlemaga. Mõlemad olid normaalsed. Reedel ei jõudnud talli,seoses koolitusega.

Täna. Kõigepealt Dubaiga. Tegin täiesmahus trenni. Ta oli alguses eest päris jäik. Kuid pärast 20minti traavi hakkas väga hästi töötama, väljaarvata mõned tõmblemised ja ehmatamised. Galopp oli ka vägaväga hea tal :)

Ning Linaletto. Jooksutasin ette. Läksin selga, ta oli puulõug :S Okeii, siis vahepeal saab jumala normaalselt ja ilusti jooksma ning mingihetk kui tegin suunaka ja volte,siis kippus kiirustama ja vajus õlaga välja. OKEI, toretore... Noo jaa siis oligi ülejäänud trenn metsas. Hakkas asju passima ja tassima ja oli puulõug. Niiii palju tagasi löööke on selle hobusega, me teeme 1 sammu edasi ning 3 sammu tagasi.. lihtsalt uskumatu. Ta on päris vana kah, seega ei saa öelda, et ta ei oska. Ta oskab kõike väga hästi, ta lihtsalt ei tee trenni kaasa.. nii kahju ..:/ Homme pidime hüppama, ei oota üldse !

No comments: