Sunday, January 2, 2011

yo.

Ma üritasin täna ratsastada, aga ilmselgelt ei suuda ma enam kaua täisistakut sõita. Nimelt, viimasel ajal on mul tulnud ja läinud hobused, kellel ei ole seljalihast. Seepärast, pole täisistakut sõitnud,ainult kergendanud. Kuna Linaletto on vanemkala, siis temaga sõitsin ja jube ruttu väsisin ise ära, mis on tegelikult masendav. Eile hüppasime. Ühekorra jäi ette seisma, muidu oli enam-vähem. Ma olen ise viimasel ajal hüppamisega nii liimistlahti, ei tea mis toimub. Ma arvan, et natuke on mõjutanud mu märad, kes hüppamist nii väga ei armasta ja ei oska. Nendega pidin alguses maadlema, nüüd läheb juba natuke paremini aga siiski.

Nagu siiamaani on olnud, oli ka täna Linalettol keskendumishäired. Võimatu on midagi teha, kui ta ringi passib, ainuke ja õigeviis, tema tähelepanu saamiseks on üleminekud ja painutamised. Alguses ilusti jooksma saada on meil paha probleem ja keskendumishäried ka. Ehk peaks mingit vaheldust tegema? aga mida? õues olen sõitnud, maastikul olen käinud, ratsastanud olen ja hüpanud ka.. korde? eem, pole mõtet...vist . Võimalik,et isegi mingipäev kui viitsimist või aega on vähe. Igaljuhul, kui hakkasin täisistakut tegema sain normaalselt jooksma. Tegin sääre eest ära astumist ka, päris hea oli. Ise võtan natuke liigapalju painet. Galopiga pole õnneks väga palju probleeme, kui vaid see, et istub väga kergelt vasaku käepeal. Homme katsun ka ratsastada ja mingit skeemi teha.

Vesa on viimasel ajal natuke närviliseks muutunud. Võimalik, et eilsest hüppamisest veel närvikõdi sees. Eilse hüppamisega võib täitsa rahule jääda. Ainutl "kauba ekspressi "takistuse ees tegi tsirkust, mis mind muidugi närvi ajab, aga samas, ta pole kollidega varem kokku puutunud. Täna üritasi temaga ka rohkem ratsastada. Kahjuks täisistakut ei sõida, las arenab oma lihaseid. Me oleme sikuga harrastanud vahetevahel niiöelda " voldi trenni", kus üks ütleb ette mida tegema peame, üleminekud ja voldid jne. See on päris hea, sest peab igalajal olema võimeline tegema seda mida öeldakse. Ja Lilian aitas ka meid täna, asjade ette ütlemisega. Väga kasulik harjuts oli minu ja Vesa jaoks galopiga, nimelt 20 traavisammu ja 10 galopifuleed. Üle poole trenni tegime voldil. Pärast poole igalpool. Märake ei oska mul sirge peal galoppi joosta, seega harjutasime seda täna, natuke võtab kiirust üles, kuid jooksis sirge peal, mis oligi algne eesmärk. Lõpetamiseks, tegin lõdvestavat traavi, mis mulle eriti meeldib on see, et ta tõesti jookseb pikalt ette alla, kui lõdvestab.

Ja pisikese Floretaga hüppasin täna. Masendav minu jaoks on see, et ma pean igapäev samade asjade üle temaga kaklema, ta nagu ööga unustaks ära. Ja 1 miinus on veel, ma ei tea ainult mida ette võtta sellega. Nimelt vahel( näiteks täna) ta lööb oma vasaku suupoole jäigaks, molli üles ja kui ma vasakut ratset võtan läheb paremale :S ja kui paremat võtan läheb ikka paremale. See on väga kehv harjumus, sest täna ka peale maandumist lõi selle molli ette. Muidu, hüppas hästi. Okserit hüppasime ka esimest korda. Ta pole nii hull põdeja kui on Vesa. Homme katsun temaga ka ratsastada.
Vot nii. Praegult on parajalt tagasilööke :/

No comments: