Saturday, January 22, 2011

terve nädal

Hei !

Tegelikult võiks ju täna õhtul kirjutada, aga mis seal ikka, saate kahte blogi lugeda täna. Üldse kohe ei ole aega kooli ajal tulla blogima, mis on tegelikult väga kahju, sest näiteks praegu on peaaegu, et terve nädal viimasest postitusest möödas. Ega ma ei mäleta küll, mis mul näiteks esmaspäeval oli. Ma üritan asja käsile võtta, tõesti üritan.
Igaljuhul, eile ei jõudnud blogima, sest käisime õega suusatamas. Väga palju nalja sai ning meie metsavahelises rajas on ka nüüd märk maas ! Sai käidud seal. Ahjaa, metsas on niiii palju puid murdunud, et vahepeal pidi kummarbil sõitma, puudest olid moodustunud nag niiöelda tunnelid ning üksoks varastas mu helkuri ära;/ AGA ma sain selle tagasi :)

Niisiis, ma üritan miskit meenutada.

Esmaspäeval üritasin ratsastada. Ei mäleta, mis moodi hobused olid..

Teisipäeval hüppasin Linalettoga ja Dubaiga sõitsin. Linalettoga hüppamine on keeruline, madalad on okeid ja kõrgemad lattaiad ka, aga kõrgem okser .. PAHA:S Ta hüppab kogaeg suunaga paremale isegi kui ma olen takistusega risti, siis ta hüppepeal läheb paremale ehk ta hüppab ise natuke diagonaali ja ma ei tea mida ette võtta... Ja üldse on ta selline rahmeldaja. Nt, kui hüppasime 3-st penerolli, siis tal on vaja rabistada ja kiirustada ja väikstele ristidele peale kimada ?! ÖÖÖÖH..

Kolmapäeval ei käinud tallis .

Neljapäeval ratsastasin. Dubai oli okei. Linaletto oli ka enam-vähem. Maas oli latt, siis käisin galopis üle selle ja teate mis? Ta isegi maalattile tõmbab nagu hullumeelne peale. Aga maalatiga oli hea harjutada seda, et mina olen ka olemas temaga ning ikka kui mina ei anna märku siis ei tõmba käest ära. Seega sain enne latti ja pealelati( kui vaja) peatuse teha ning lõpus oli päris okei.

Eile ratsastasin. Lasin jalused kohe väga pikaks, tahtsin koolisõidusadulaga minna, aga ei leidnud seda õiget ehk täna(laupäeval) saan siis. Igaljuhul oli palju parem igasuguseid asju teha pikkade jalustega. :) Duibai toimus superhästi. :) Galopis mõlemat pidi oli kaaa niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii heaa :)
Siis Linalettoga lasin ka jalused pikas. Temaga keskendusin üleminekutele, et ta ei lööks oma molli ette, kui ma üleminekut teen. Ja päris hästi hakkas reageerima.. Nüüd peabki järjest neid üleminekuid talle peale suruma. Galopp oli täitsa hea.

Vot tak!
Õhtuni!

No comments: