Wednesday, March 23, 2011

Heihei õue läki,õue läki,õue läkii !

Tsauki.

Eilsest siis nii palju, et HÄSTI mõnus ilm oli. :) hihi, tegelikult hüppasime eile. Esimesena Dubaiga ning takistused olid kõrged, again. Soojendus hüpetega võis rahule jääda, rahule jääda all mõtlen ma endaga. Hobune on nii või naa mulle siiamaani truu olnud ning päästnud mind rasketest olukordadest. Igaljuhul hüppasime parkuuri. Enamus takistusi oli kõrgusel 115 ning süsteem 120. Parkuur siis selline: Nitsa, lattaed 3 fuleed lattaed, siis lattaed, lattaed, süsteem, 5 fuleed lattaed ja järsk tagasipööre ning okser. Pidin võtma ühtlase tempo. Nitsa läks okeilt, lattaedadega vahe ka, natuke kaugeks jäi, lattaed- tuli maha, liiga põhja läks samm, järgmine lattaed normilt, siiis see süsteem. Kui üksikult hüpatult suutsin sammu õigesse kohta viia siis nüüd läks põhja ning Dups tegi hullu hüppe, muidugi jäi vahe väga pikaks ja siis ta tegi väga suuure maadhaarava sammu ja hüppas süsteem puhtalt. Uskumatu hobune lihtsalt, mõni oleks seisma jäänud... Siis 5 fulee vahe jäi kitsaks kuna ma suudan kõiki kaari lõigata ja tagasipöördel ei valmistanud ÜLDSE ette ning hobune päästis mind jällegi, sest ma keerasin ikka väga üle selle pöörde. OHH mind küll, mul on jõledalt kahju temast, et ta endale ühe jahukoti selga on saanud. :(
Siis Chemekaga. Hästi närviliselt jooksis, eest mängis, tahtis ratsmekontaktist vabaks saada. Kuid hüppamine läks enam-vähem. Ta oli täitsa tubli. Ning Vesa, kes on lihtsalt niii kehv oma ratsastusest, kahjuks/õnneks ei sõida temaga muidu. Hüppamine oli enam-vähem, seniks kuni nitsani jõudsime ja seal üle ei läinud, hakkas kahel jalal keksima :S Siis läks Marit selga ja kuidagi sai ta seal üle.

Ja täna oli mul 4 hobust. Kõigepealt Chemeka. Üritasin ratsastada. Tegin palju üleminekuid, üritasin käepeal jooksma saada, sest muidu ta jookseb tühjalt. Igasuguseid suunamuutusi üle maneezi tegin, mille peale tema silma punnitas. Kuid lõpus oli traav päris hea ning üleminek ei olnud ka liiga järsk ning samm säilis üsna aktiivselt. Galopp on ooper omaette. Paremat pidi on enam-vähem. Vasakutpidi ÕUDNE. vot. Siis tulin Dubaiga. Ta oli üsna okei. Tegin keskmist traavi ja see tuli juba päris hästi välja :) Ja ma lihtsalt lampi hakkasin mõtlema, mida ma teen ja lubasin endale ning talle midagi. ! Siis tulin Vesaga, kes täna üldse ei keskendunud ja jooskis krampis. Igaljuhul pidime täna veel hüppama. Õnneks oli ta hea täna. Ja Floretaga pidin ka hüppama. Ta oli ka hea :)

No comments: