Monday, March 21, 2011

hobud läksid.

Hei

Ma mõtlesin, et oleks aeg vist kirjutada midagi natukenegi. Ei saa mainimata jätta, et ma teen jalavanni endale( mingi massaazi vann on) ja niii mõnus on pärast seda väsitavat päeva. Hobused on olnud enam-vähem.

Eile(loe: pühapäeval) hüppasime ja takistused kiskusid jõle kõrgeks, üks okser oli lausa 133. Dubaiga jäin rahule, enda peale olin maru vihane. Siis käisin veel ponuga. Ta oli hea, ainult paarkorda viskas vempu. Ja siis Chemekaga. Ta on traavis üsna hea. Galopis väga ebastapiilne ning hüppamises jällegi hea.

Täna siis hommikul talli, sest ostjad olid. Esimesena näitasin Chemekat. Ta ei olnud väga hea. Siis poni näitasin, tema oli super tubli, siis järgmisena Vesa. Ta jooksis traavis täitsa hästi. Eest oli nagu pulk, aga see selleks . Galopitõsteid tegi nagu süstik, mis on VÄGA halb. Kuid lasin tal joosta suurel ringil ja pärast oli päris hää. Siis sõitsime järve talli. Donna valmis ja sõitma. WOW, kui halb. Hüppamine oli selleest hea. Ja järvelt tagasi kurtnasse, seal panin veel Romino valmis ja noo, ei olnud ka väga kiita. Ja lõpuks Dubai, kes oli tänase päeva parim hobune. :)
Ära läksid siis Karoten ja Poni.

Ning plaanis on minna võistlema Veskimetsa 105cm ning sisekolmevõistlust. Ning minul endal on plaanis hakata ennast harima kohe kõvasti! Kuid kuidas ma seda teen, ma päris täpselt ei tea ning siia ka ei ütle, hetkel veel. Arvatavasti saavad raamatutest minu suured sõbras! ;)

Tsauka, ma üritan homme uuesti kirjutada. Vaheaeg ikkagi ju .

No comments: