Tuesday, March 1, 2011

Plirts-plärts, käes on Märts! :)

Tsau.

Juba ongi märts. VARSTI-varsti on koolivaheaeg ja ma ootan seda hullult. Ainult 3 nädalat veel koolis ja siis on selleks veerandiks done. Mul on mõningad plaanid suveks, kuid siia ma sellest hetkel ei kirjuta, vähemalt ennem mitte, kui asi on kindel. Kuna ma kirjutasin üsna ammu, siis ei mäletagi eriti midagi. Niipalju võin öelda, et laup. ja pühap. sõitsin Linalettoga kah. Eile ei sõitnud, kuna oli aega ainult 1 sõita ja kuna Dubaiga võistlema, siis temaga sõitsin. Täna sõitsin Dubaiga ja Filigrandiga. Hüppasime. Dubaiga oli vägaväga hea, aga 1 korra 100cm jäi seisma?! minu viga, jällegi.. särest jäi puudu ja ise lendasin minema. Uuesti ja siis oli okei. Siis väikene parkuur. Laine, siis lattaed 5 fuleed ja okser ja siis lattaedadest süsteem. OOOHHH ja ülimalt rahul võis jääda, nii endaga kui temaga. Esiteks, mina ei tõmmelnud ma jäin rahulikuks üritasin oma 3 sammu paika panna ja siis oli kõik nii lux. :) Ja tema ka ei tõmmanud käest ära või miskit. Väga hea !

Ja Filigrant oli omamoodi normaalne, paar tõmblemist ja ehmatamist nagu talle kohane. Hüppamisel tõmbas kõigest 1 korra mööda,mis on juba positiivne temakohta, ma arvan. Hüppas päirs okeilt.
Vot.
Tsauuu

No comments: