Sunday, March 13, 2011

oehhh.

Hei.

Ma pole tõesti ammu kirjutan, aga nooh ei ole seda viitsimust.

Igaljuhul neljapäeval hüppasime natuke krossitakistuste moodi takistusi. Muidugi oli lattidest tehtud,seega polnud väga jubedad. 1 kolmnurga tegime ja siis mingi muu värk oli ka mida ma kirjeldada ei oska ja siis traktori kumm. Väga hästi läks ja hobusega võis rahule jääda. Filigrant olui ka tubli, ei passinudki eriti neid asju,mis me üles olime pannud(y)
Reedel ratsastasin ja täitsa hää oli ( Dubai) . Ja sõitsin veel Rominoga, hüppasin. Noooo, ta ratsastus siiski ei istu mulle ja hüppamine oli tavaline, aga kui ühekorra enne tõket stekki andsin siis hakkas peale tõmbama ja paugutama(Y) lõpuks oli lattaed 105 peal. Heahea.

Laupäeval ratastasin mõlemat. Dubai oli päris okei. Rominoga tegin üleminekuid hästi palju. Lõpus oli juba enam-vähem .

Ja täna hüppasime . Panime päris palju asju üles. Rominoga läks täitsa hästi. Ta oli üsna tubli . Tõkked läksid täna juba 110 plussmiinus 5cm :)
Dubaiga ei olnud nii hea enam. ABSOLUUTSELT ei näinud sammu. Okei lattaia peale enam-vähem,aga pärast seda enam mitte :S hobune tegin niii raskeid hüppeid koguaeg ja oli NIII aus. Lihtsalt uskumatu, kuidas ta mind päästis. Ja siis okser oli 110 peal ja istus ette maha, kuid ei karistanud, sest täiesti minu süü oli, ma olin nagu si*akott sealseljas :( . KOlmene süsteem oli juba 125 peal ja see oli päris okei, õnneks. Õäöüäõ, ma niii kardan, et mul hakkab jälle hirm sisse tulema nagu siis kui Talizman tõrkuma hakkas oksereid ja kõrgemaid. :( NIU !!!

bye.

No comments: