Saturday, March 5, 2011

VÕISTLUSED-järvel.

Tsauki!

Enne lõunat talli, sõitsin Romino ära. Ta oli rahuldav, ainuke probleem, ei reageeri üldse hästi üleminekutele. Ja säärele ka mitte nii väga.

Siis tuli Tuvi ja väänas meie hobuseid. Viite ja mina jooksin kõige nendega. Päris väsitav oli.

Siis kui see tehtud hakkasin sättima, panin oma varustuse kokku ja enda asjad kokku, need autosse ja siis läksid Signe ja Marit Järvele, ma jäin talli,et siis minna teistkorda Linaletto ja Dubaiga.

Läksime sinna ja siis Siku vaatas rada. Ta käis ka esimest korda täna. Ja väga hästi läks. Esimene tuli küll maha, aga vähemalt parkuur püsis peas. Tubli!

Ja siis meie parkuur oli sama, ainult esimene takistus oli okser ja teine süsteem ning kõrgem oli ka, 95 cm. Okei, ta oli päris pöörane, jalutades möllas ja tõmbles. Soojenduses sammuti . Hüppamisel tõmbas peale ja ka kepsutas nats. Aga lõpuks oli väga hea, päästis mind paari uppunud hüppega. Marit sõitis enne mind ja tal läks Linalettoga super hästi. Siis mina. Paremale pööre oli esimesele okserile ning pöördes tõmbas natuke alt ära. Aga muidu oli terve parkuur hea ühtlane. KUIGI, Evely on kõiges suuteline- äärmusest äärmusesse. Kord ajan ma kiirustama hobuse võistlustel ja kord sõidan mega rahulikult. Täna sõitsin mega rahulikult ja sain 2 karistuspunkti ületatud ajaeest. Kuigi hobuseda olin mega rahul :) ning III koht siis meile.

Siis saime seal veel passida ja nüüd olen mõnusalt ja väsinult kodus.

No comments: