Saturday, November 5, 2011

Long päev.

Tsauki!

Mu päev algas väga varakult, juba 6.50 helises äratuskell. Ning kell 8 olin tallipoole teel. Hommik algas soomlaste toitlustamisega ning päev ka lõppes sellega. Igaljuhul, pärast hommikusööki sain aja,kus mul oli aega oma talli toimetusi teha :) Kõigepealt oma tupsukeste boksid. Siis tõin Amburi ära.

Kuna soomlased sõitsid ning aega oli niii palju, et ma saaksin üksi maneezis sõita, otsustasin lakka lõigata ja kitkuda. Alguse tegin mina ja sain enam-vähem tehtud, kuid siiski palusin Sille abikätt, kes aitas mul asja lõplikult ilusaks teha. Nüüd ta siis ongi mu sportpüss, haha, oleks see vaid nii.. Aga trenne üritan loovalt teha ja üritan võhma saada, tehes trenni natuke sunnitult, kuna ta ikkagi väsib kiiresti ära, siis ma sunnin rohkem teda tegema, muidugi, lasen ma tal vahepeal sammu käia ning hinge tõmmata. Alguses traavis isegi natuke üritas kiiurstada ja oli ergas säärel :O, aga siis ma panin sinise ja punase matikese vms, maha ning hakkasin üle käima nendest. Muidugi ta alguses ei tahtnud minna, aga sain esijalgadega peale ja siis ta hakkas kaevama, arvas , et on vees vist :) Igal juhul nii armas, soome tüdrukud ütlesid ka "He is so cute!" :). Siis tõi Sille punasele matile mingi erkkollase kile ning tavalise suure kile maneezi. Kollase peale eriti astuda ta ei tahtnud, kuid kilest läks üle ka. Nii armas ja vapper suksu mul ;) Siis tegin ma palju latte ja keerulisemaid pöördeid, mis tulid välja nii ja naa. Probleem on selles, et kui teen mingi pöörde, siis ta, kas jääbki keerama või jookseb õlaga välja. Aga noo, see kõik tuleb trenni käigus, pean ise konkreetsem olema sellega. Latte tegin galopis ka, muideks jooksis täna galoppi väga hästi, ei kiirustanud ega miskit NING tõsteid tegi väga-väga ilusti :) Lõpuks oli ta üsna väsinud, kuid ma lasin tal mõlemat pidi 3 ringi galoppi joosta, aga muidugi ei teinud ma mõlemat pidi kohe järest, tegin ühte pidid ära ja siis lasin tal hinge tõmmata. Igaljuhul ma jäin temaga üsna rahule. Siis tekk selga ja käisin õues ka väikse tiiru, aga ta oli nii väsinud, et ta eelistas seista. Isegi oma boksi juures jäi seisma, kuigi me tavaliselt lähme boksist edasi.

Siis vahepeal tegelesin jälle toitlustamisega. Riideid pidin ma tänase päeva jooksul ka 4x vahetama, õudne eksole ! Ja siis tõin Lotossi ja läksin temaga sõitma. Ta kartis sinist matti täiega ja keeldus ja kargas selle juurde ka minemast, nii kahju. Õnneks Siku ja Sille abiga sain ma tasapisi selle pealt üle käia, ka hüpeta ja kõrvalpõigetega, aga läks. Hiljem õnneks läks traavis ka rahulikult jne. Aga noo, see kargemine alguse poole mõjus tervele trennile. Traavi oli kehv, või no, ta oli nii pinges, et sellest ei tulnuki midagi välja pigem üks närvipundar ja ei suutnud keskenduda enam mugavusele. Galopp selle eest oli normaalne täna. Isegi rütmi oli ja kandis ennast natukenegi, seega homme ma pean rohkem rõhku temale panema, SEST esmaspäeval tuleb hüpata temaga ja ma ei taha mingit taandarengut teha, pigem ikka edasi ja edasi! Lõpuks oli ta kaltsmärg ja väsinud.
Aga siis homseni, kus ma jälle vara tõusen ning vara ka trenni teen ehk juba 8sast, kui mitte varem ;)

TSAU !

No comments: