Thursday, November 10, 2011

yo

Hei!

Ma pole kahjuks jõudnud kirjutada oma trennidest hetkel. SORRY.
Igaljuhul alustan siis Reneku trennist. Võimlesime ning mulle meeldis hästi toimis ja ei tassinud mind takistusele ja ootas minuga lõpuni, mis oli väga hea. :) Ja töötas ka väga hästi, kui ma rütmi hoidsin. (y) Amubriga hüppasin ka seepäev. Tegime mitu mitu erinevat parkuuri ja no viimaseks parkuuriks oli ta üsna läbi omadega ja siis tekkis kulgemine. Kuid ma olen veel seda meelt, et ma pean teda sundima alati natuke rohkem kui ta ära väsib. Selle eest anna ma talle boksi pm nii heina, et koguaeg ees oleks, sest muidu ta läheks veel peenemaks. Aga ma loodan, et selle venivillemi värgi saab temast lahti. Praegult on täpselt nii,et kui tuleb see piir, et ta rohkem ei jõua siis ta lihtsalt ei tee asju korralikult,vaid ligadi-logadi või siis tahab seisma jääda ning mõistab märguandeid valesti.

Teisipäeval siis puhkasid .
Kolmpäeval käisin mõlemaga ÕUES! Ennem läksin Amburiga. Suht vaevaliselt läks alguses talli juurest eemale, aga mida kaugemale jõudis seda uudisimulikuma sammuga käima hakkas. Õues oli isegi üllatavalt hea,kui mõelda, et ta passis Kauna talli hobuseid ja autosi ja üldse ümbrust. Kuid lõdvestas ka end mingil momendil ja no galoppi jooksis hästi ja rahulikult. Ma usun, et selles mängis rolli plats ise ;)
Lotoss oli ka õhinal õues sõitmisest. Ja oli energiline, väga kohe. Jooksis suht okeil.

Täna läksin kõigepealt Amburiga. Tegime hüppeid ka. Hüppas normaalselt. Okserit tulime mingi 3x ja kolmas kord oli väga heaa, samm läks hästi ja tõusis ilusti, vähemalt seljas oli selline tunne. Siis tulime 2 okserit järjest 4 sammuga. Need läksid nii ja naalt. Kehva poolsem tegelikult isegi. Lõpupoole tuli kenasti. Ja siis tegime ühe parkuuri ka ja seda võis juba nimetada parkuuriks. Vähemalt kõik sujus ilusti mitte nagu esmaspäeval :D
Siis käisin Lotossiga. Ta ei olnud hea.. peab miskit välja mõtlema, mida teha temaga teisiti... Head ragistamist mulle!
Teile aga ilusat aega oma neljajalgsetega ! ;)
aa, homme talli ka ei lähe ja õhtul olen EESTI-Iirimaa mängul, loodame omadele parimat!!!!!

OOLEEEOOOLEEEOOLEEOLEEEEE... (Y)
Tsauks!

No comments: