Tuesday, November 22, 2011

pole ammu kirjutanud, ups

Hola!

Tervitusi soojalt maalt, hahaha, unistada ju võib. Tegelikult on kole ja sombus ilm, siin Eestimaal. Võiks lumi maha tulla ja et kõik oleks ilus, praegult on paha ja kole ilm.

Trenni olen teinud nii ja naa, vahepeal on kiire olnud ja Lotoss seisis 3 päeva järest, UPS ! seoses üritusega ja minu spa käiguga. Enne talve ju peab ennast turgutama kuidagigi. Amubriga sõitsin laupäeval, reedel ja pühpäev seisis.

Eile oli ta alguses suht okei, aga kui midagi natukenegi uut küsida temalt, siis on blokk ja läheb niii halvaks :/ masendav.. Ma üritan teha võimalikuid erinevaid asju temaga, KAHJUKS täna ma ei pääse tema juurde või üldse talli. Kolmapäevast võtan asja käsile ja hakkan tegema igasuguseid vigureid, et talle endale hakkaks ka meeldima trennid ja temaga tegelemine, praegult tal seda kahjuks pole :/ Erinevaid mõtteid on palju ning uurin veel juurde, mida teha.. Eks näis, loodan parimat.

Lotoss oli kah eile kehv. Alguses oli hea. Mingil hetkel istus jälle paremal käel ja eest oli niii kange.. eks see ole 3 puhkepäeva. MA LOODAN, sest ma ei taha teda pekki keerata, ausalt !

Nädalalõpul peaksime nüüd võistlema minema ja enne võistlus korralikult trenni tegema, seega ma loodan, et ta läheb paremaks.. Tahaks täiega ilusti sõita need parkuurid või parkuuri.
Elame näeme, ise susserdan raudselt ära nagu alati !

No comments: