Wednesday, November 2, 2011

Tsauki!

Tänased trennid siiis: Kõigepealt läksin Amburiga, kuna ma ei taha temaga eriti trenniajal ees tuiata. Enne seda pidin ta sisse tooma ja ta oli kuskil karjamaa teises otsas koos oma semudega. Temani jõudes polnud ka vaatepilt hea.. ta oli niiiiiiiiiiiiii SOPANE! Õnneks oli see juba kuivanud, aga ikkkagi.. Näpsasin muidu pildi ka Amburist, autor on facebookis tegelev Kregleni ratus leht ;)
Igal juhul trenn oli nii ja naa. Tal on palju vigu ja asju,mida peaks tegema ja harjutama. Aga ma ei saa nuriseda, ta ikkagi õpib ka midagi. Ainuke kurb asi on see, et ta väsib kiiresti ära, seega kui ta on väsinud, siis on ta säärele mega tuim,aga noo, eks ma olen teda utsitanud alati väsinust olekust edasi, aga ma saan aru temast, erilist lihast ja võhma ju pole, seega on ta isegi tubli. ;)

Ja siis Lotossiga, kes oli traavis kehv, keeras ikka oma pead vasakut pidi kas kõveraks või siis välja.. Kurb, sest ma ei oska nagu väga midagi siis nõuda.. noo, üksasi mis ma proovisin, kui ta näiteks pead kõverdas oli see, et ma sundisin ta tagumiku rajalt sisse, see nagu pani ta pea otseks, ma ainult ei tea, kas see oli õige käitumine ja kas nii peaks, aga see toimis ja ma tegin seda mitu korda ning lõpuks ta ei visanud oma pead vasakut pidi kummalegi poole viltu. Keskmist traavi tegin ka, paremat pidi oli parem, ühtlasem ja ei läinud kiirustama. Vasakut pidi aga kipub rütmist välja minema. Eks see ole minu süü siiski, et mina kipun teda rütmist välja ajama. Tegin sääreest astumist ka. Kummaline hobune või siis minu kummalised juhtimisvõtted tulid siin koha esile, sest vasakut pidi tegi ta seda rahulikult, paremat pidi aga kiirustas..AGA galopp oli täna mõlemast jalast nii hea :) Alustasin vaskut pidi kuna paremat pidi istub ta sisemisel käel. Igal juhul tegin mõned sirged keskmist ja siis kokku ja volte ja pöördeid ja ülitubli oli, väga hästi jooksis, siis jalavahetus ja paremat pidi. Muidugi istus ta mu paremal käel, AGA ma sain esmaspäeval targemaks, mida siis teha, et ta ise ennast kandma hakkaks ja usute või mitte SEE TOIMIS ! yessssh, ta kandis end ise, mitte ei vajunud mu käepeale. Ta küll 3x vähemalt üritas seda uuesti teha, kuid mu aktiivne säär pani kõik asjad paika, mul oli nii hea meel :) Ta läks väga märjaks ka, tal ju ka pole eriti võhma. Jalutasin teda ja siis õlitasin kabjad ära ja oligi temaga ka kõik! ;)
Seega homseni!
Oli palju kirjutamist täna ;)

No comments: