Sunday, November 27, 2011

VÕISTLUSTEL !

Lotoss läks ilusti treilerisse. Hästi alustasin muidugi oma blogiga, aga jõudsime rahulasse ja vihma sadas, kuna bokse keegi ei saanud endale rentida, siis läksime sikuga hobustega kuskile enne talli ruumi, kus hoiti turvast ja heina ja söötasid. AGA , Rahulast jäi nii positiivne ja mõnus tunne, kuna tallinaine tuli kohe, et oh, tulge pange hobused siia ja pange heina

ka natukene ette ja oli nii sõbralik, lihtsalt nii armas. Hobusel parem ja minul kergem. Ta oli väga tupsu-nunnu ka, rahulik . Esimene oli siis 80 cm. Soojendus oli väga hea, ta jooksis väga mõnusalt ja hüpped olid ka normid, ainult esimest korda okserile hiilis natuke, muidu ülejäänud oli head. Minu kord siis startida, närvi sees polnud ja puhas sõit oli, isegi ei olnud tunnet, et ta kõhkleks, ainuke probleem oli see, et tempot jäi väheks ning aeg oli mingi 74, .. . Aga mina jäin rahule, 8 koha saime.

Siis oli ta vahepeal boksis jälle ja järgmine oli 100 cm. Soojendus oli väga hea jällegi. Vahepeal ei näinud sammu, aga suutsin kokku võtta ennast
ja siis oli jälle kõik oki-toki. Parkuur oli algusest peale väga hea, mulle meeldis, ühele okserile tegi sammu alla, aga hüppas puhtalt. Ja rida, mida ma ka natuke põdesin ( okser, 5 fuleed ja süsteem) selle hüppas ka puhtalt . Siis tuli esimeseosa viiiiimane takistus... Ta lisas tempot ja mina olin temaga nõus ja samm läks liiga alla ja tõmbas selle maha. Oleks ma ainult ühtlase tempoga lõpuni läinud, oleks ehk teisiti läinud.. aga noo õppetund minule, hobusegaa olen 1000% rahul, kohe väga !

Ambur puhkas, ligunes õues . ;)

No comments: